دکتر همتی در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان:

استان هرمزگان با تلاش‌های نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مسئول از امنیت مطلوب و پایدار برخوردار است

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۳:۰۰
کد خبر: ۹۲۳۴۰۶
استان هرمزگان با تلاش‌های نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مسئول از امنیت مطلوب و پایدار برخوردار است
استاندار هرمزگان اعلام کرد : خوشبختانه هماهنگی، همدلی و همکاری بسیار خوبی میان دستگاه‌های عضو شورای تامین هرمزگان در راستای ایجاد امنیت در این استان وجود دارد و این استان با تلاش‌های نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مسئول از امنیت مطلوب و پایدار برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان به نقش مهم نیروی انتظامی در ایجاد و تامین امنیت اشاره کرد و بیان داشت: هرمزگان استانی وسیع و استراتژیک در جنوب کشور و دارای سرزمین اصلی، جزایر، سواحل و مرزهای دریایی است و نیروی انتظامی در این استان توانسته با همکاری دیگر دستگاه های مرتبط در ایجاد امنیت موفق باشد.

وی ادامه داد: در همه مناطق این استان احساس امنیت وجود دارد که این امر مقوله بسیار مهمی برای مردم است.

استاندار هرمزگان ایجاد امنیت در سراسر کشور را از برکات مثال زدنی و قابل افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: در استان هرمزگان نیز با هوشیاری و تلاش همه دستگاه های مرتبط به ویژه نیروی انتظامی امنیت مطلوب وجود دارد.

همتی با بیان اینکه امنیت در کشور ما مردم پایه است، تصریح کرد: امنیت پایدار با مشارکت خود مردم به دست می‌آید و در ایران اسلامی نیز امنیت بر پایه همکاری و مشارکت مردم با دستگاه‌های مسئول به وجود آمده است و باید قدردان همکاری مردم بزرگوار در این عرصه مهم باشیم.

رئیس شورای تامین استان هرمزگان خاطرنشان کرد: خوشبختانه هماهنگی، همدلی و همکاری بسیار خوبی میان دستگاه‌های عضو شورای تامین هرمزگان در راستای ایجاد امنیت در این استان وجود دارد و هرمزگان با برخورداری از شاخص های مطلوب امنیتی، در میان استان‌های برتر کشور به لحاظ تامین امنیت قرار دارد.

همتی اضافه کرد: اقدامات هوشمندانه نیروی انتظامی در هرمزگان در کنار ایجاد امنیت پایدار، با رضایتمندی مردم این استان همراه بوده است و از تلاش های این نیرو در سراسر هرمزگان تشکر و قدردانی می نمایم.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش های سردار ملکی فرمانده سابق نیروی انتظامی هرمزگان،  انتخاب سردار جعفری را به سمت فرمانده نیروی انتظامی این استان تبریک گفت و بیان داشت: در راستای انجام ماموریت های نیروی انتظامی، همچون گذشته حمایت و پشتیبانی کامل و همه جانبه را از این نیرو خواهیم داشت تا دوره خوب و موفق دیگری در عرصه فعالیت این نیرو در هرمزگان رقم بخورد.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های سردار عزیز الله ملکی فرمانده سابق نیروی انتظامی هرمزگان تقدیر و سردار غلامرضا جعفری به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی هرمزگان معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز