معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان خبر داد:

افتتاح پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان سیریک

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۸:۰۴
کد خبر: ۹۲۳۸۵۲
افتتاح پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان سیریک
با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان،فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان،رئیس اداره روابط عمومی، هماهنگی و امور شهرستانها ،رییس اداره حراست،رئیس شیلات سیریک و جمعی از مسئولین و صیادان پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان سیریک واقع در بندر صیادی کوهستک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ درآئین افتتاح این پایگاه،معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با اشاره به اهمیت صید و صیادی در شهرستان سیریک،از صید و صیادی به عنوان یکی از مشاغل مهم و تاثیر گذار یاد کرد و افزود:بدون شک افتتاح این پایگاه نقش بسزایی در برخورد با صید غیر مجاز دارد.

در ادامه محمد جوانمرد با بیان اینکه شیلات شهرستان سیریک به بیش از 450 فروند شناور صیادی و بالغ بر  سه هزار و 150نفر صیاد خدمات می دهد گفت:بدون شک راه اندازی این پایگاه نقش مهمی در مدیریت صیدگاه های کوهستک و سیریک،افزایش کارآمدی یگان حفاظت منابع آبزیان، برخورد با صید و صیادی غیر مجاز ،کاهش استفاده از ادوات صید مخرب و همچنین حفاظت از ذخایر ارزشمند آبزیان دارد.

جوانمرد با بیان اینکه حفاظت از ذخایر آبزیان و صید اصولی و پایدار یکی از اولویت های مهم شیلات است تصریح کرد:  در بازدید های معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان  این مهم به تصویب رسید که باحمایت مدیرکل وهمکاری و هماهنگی فرماندهی یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان و حمایت سازمان شیلات ایران محقق شد.

در ادامه فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با بیان اینکه این پایگاه در محوطه بندر صیادی کوهستک و به صورت شبانه روز مستقر است گفت: این پایگاه در راستای پوشش حداکثری شهرستان سیریک و تحقق اهداف سازمان شیلات افتتاح شد.

سرهنگ حسن آزادی با بیان اینکه این پایگاه آبهای منطقه سیریک را پوشش می دهد گفت: تجیزات اولیه و ملزومات لازم برای این پایگاه تهیه شده و تقویت و تجهیز این یگان در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ حسن آزادی با بیان اینکه ایجاد آرامش برای جامعه صیادی و ارتقای امنیت دریانوردی جامعه صیادی از دیگراهداف مهم راه اندازی این پایگاه است گفت: در آینده ایی نزدیک و پس از طی مراحل اداری شاهد افزایش نیروی مستقر در این پایگاه و تجهیز بیش از پیش این پایگاه خواهیم بود.

وی با اشاره به حمایت ها و همکاری های دریابانی با یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان، از مسئولین و مردم خواست تا با حمایت های بیشتر این پایگاه را در انجام ماموریت های خود یاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز