معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

کتابداران یاری گر مردم در مسیر تکامل هستند

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۷:۵۵:۲۴
کد خبر: ۹۲۴۲۲۶
کتابداران یاری گر مردم در مسیر تکامل هستند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: اگر بخوهیم در مسیر پیشرفت قرار بگیریم باید با کتاب مأنوس شویم و کتابداران یاری گر مردم در مسیر تکامل هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر سعید ناجی در مراسم تجلیل از کتابداران، کتابخوانان و مروجان کتاب استان هرمزگان، ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، بیان کرد: کتابداران پای در مسیر مهمی گذاشته‌اند و رسالت مهمی را عهده‌دار شده‌اند که در پرتوی رسالت پیامبر اکرم (ص)، می‌توانند عهده‌دار بخش مهمی از مأموریت ایشان که تمام کردن مکارم اخلاق در انسانهاست باشند و در جامعه، شرایطی را فراهم کنند که مردم به کمال و پیشرفت نائل شوند.

وی ادامه داد: آگاهی بخشی، فرآیند مهمی است که افراد هر جامعه در هر شرایطی به آن نیاز دارد و انسان به عنوان موجودی که خدا از روح خود در آن دمیده است باید به مرحله‌ای برسد که بتواند جانشین خدا بر روی زمین باشد و کتاب به عنوان کامل ترین وسیله، می‌تواند انسان را به سرمنزل مقصود برساند.

ناجی خاطر نشان کرد: کتابداران بستری را برای مردم فراهم می‌کنند که به واسطه کتاب، رشد و تکامل اندیشه انسان را تسهیل می‌کند و انسان ها را با آنچه در وجود آنهاست، پیوند می‌دهد.

وی افزود: کتابداران وظیفه مهمی بر عهده دارند و باید قدر کتاب و محیطی که در آن هستند را بدانند و تلاش کنند تا فرهنگ کتابخوانی را در جامعه گسترش دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز