رئیس هیات بازرسی انتخابات استان هرمزگان:

لزوم نظارت دقیق هیات بازرسی بر روند اجرای انتخابات

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۷:۵۷:۲۲
کد خبر: ۹۲۴۲۲۷
لزوم نظارت دقیق هیات بازرسی بر روند اجرای انتخابات
رئیس هیات بازرسی انتخابات استان هرمزگان گفت: نظارت دقیق بر روند اجرای صحیح انتخابات رسالت مهم هیات بازرسی انتخابات در استان است.

به  گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری در نشست توجیهی اعضای هیات بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های استان هرمزگان با اشاره به رسالت مهم هیات بازرسی انتخابات، عنوان کرد: براساس روز شمار انتخابات  و با صدور دستور آغاز رسمی فرایند آن توسط وزیر محترم کشور کار هیات های بازرسی انتخابات نیز رسماً آغاز می گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: طبق شرع مقدس اسلام ، قانون و فرمایشات بزرگان به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخابات حق الناس و حق جامعه است و این موضوع اهمیت کار هیات های بازرسی را دو چندان کرده است تا در این زمینه مهم  حق کسی ضایع نگردد.

حیدری افزود: کلیه هیات های بازرسی انتخابات شهرستانی به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز تجهیز و متصل به سرور انتخابات وزارت کشور باشند تا خللی در کار این هیات ها به وجود نیاید.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان هرمزگان افزود: بازرسی به معنای مچ گیری نیست بلکه این هیات یاری دهنده ستاد انتخابات و تسهیل کننده جریان انتخابات در استان است.

حیدری خاطرنشان کرد: افراد دارای صلاحیت  به عنوان سربازرس و بازرس در سطح شهرستان های استان انتخاب گردند تا در روند امور خللی ایجاد نگردد و نظارت بر روند اجرای صحیح انتخابات رسالت مهم سربازرسان و بازرسان در استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: حصول اطمینان از انجام صحیح ، دقیق و به موقع وظایف قانونی روند برگزاری انتخابات و تایید نهایی آن از دیگر وظایف هیات های بازرسی انتخابات است.

وی افزود: پایش جریان انتخابات در سطح شهرستان های استان و ارسال اخبار مربوطه در این زمینه از دیگر وظایف هیات های بازرسی در سطح شهرستان های استان است.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان هرمزگان گفت: شکایت های واصله به هیات های بازرسی در شهرستان ها به موقع پیگیری و به هیات استان منعکس گردد و گزارشاتی که به هیات بازرسی استان منعکس می گردد دقیق و مستند باشد.

وی افزود: کسانی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی مسئولیت دارند قانونا و شرعا نباید له یا علیه کسی موضع بگیرند.

وی افزود: با مدیریت دکتر همتی استاندار محترم استان شاهد برگزاری انتخابات باشکوه  در استان هرمزگان خواهیم بود و مردم برای تعیین سرنوشت خود در این صحنه حاضر خواهند بود.

در پایان این نشست احکام اعضای هیات های بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  در شهرستان های استان هرمزگان توسط دکتر حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رئیس هیات بازرسی انتخابات استان هرمزگان به آنها اعطا شد.

 

نظر شما