مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منطقه آزاد قشم خبر داد:

ساماندهی نیروهای انسانی شاغل در تاسیسات گردشگری قشم

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۸:۴۳:۰۷
کد خبر: ۹۲۴۲۴۸
ساماندهی نیروهای انسانی شاغل در تاسیسات گردشگری قشم
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منطقه آزاد قشم گفت: نیروهای انسانی حوزه تاسیسات گردشگری این جزیره ساماندهی می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ طاهره شهرکی با تاکید بر لزوم پرورش نیروهای متخصص و ماندگار بخش تاسیسات گردشگری جزیره، عنوان داشت: ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری تنها با آموزش و استفاده از نیروهای ماهر و متخصص امکان پذیر است.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد قشم به منظور استاندارد سازی صنعت گردشگری علاوه بر بخش سخت افزاری، بر مهارت آموزی نیروهای انسانی نیز تاکید دارد.

به گفته شهرکی، بیمه اجتماعی به عنوان یکی از اهداف طرح ساماندهی نیروهای انسانی، موجب افزایش ضریب اطمینان کارکنان شاغل در بخش تاسیسات گردشگری و ارتقای امنیت شغلی آنان می شود.

وی اعلام کرد: عدم ماندگاری نیروهای کار در تاسیسات گردشگری به ویژه هتل ها، یکی از معضلات اصلی سرمایه گذاران و‌ بهره برداران صنعت گردشگری قشم است که با اجرای این طرح، درصدد رفع آن هستیم.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منطقه آزاد قشم اظهار داشت: با هماهنگی این مدیریت و

مدیریت تعاون، کار و امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم، چهار هتل اقامتی و مرکز فنی حرفه ای شهر قشم، آماده ارائه آموزش رایگان به متقاضیان شاغل در بخش تاسیسات گردشگری هستند.

گفتنی است، هم اینک سه هزار و 500 نیروی بومی در صنعت گردشگری جزیره قشم فعال هستند.

جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن ظرفیت های فراوان گردشگری، در جنوب ایران واقع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز