رئیس انجمن دارت خبر داد:

برگزاری کارگاه دارت برای کارکنان بانک صادرات استان

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۹:۱۴:۵۶
کد خبر: ۹۲۴۲۶۴
برگزاری کارگاه دارت برای کارکنان بانک صادرات استان
اولین کارگاه آموزش دارت به کارکنان بانک صادرات شعبه سرپرستی استان هرمزگان با حضور رئیس انجمن دارت استان و جمعی از مدیران شعب بانک در سالن همایش شعبه سرپرستی بانک صادرات به درخواست مسئول و عضو شورای ورزشی بانک استان هرمزگان جهت تشکلیل تیم دارت کارکنان بانک صادرات استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ هاشم جعفری با اشاره به اینکه این دوره اولین کارگاه برای کارکنان بانک است، گفت : این دوره با استقبال بسیار خوب کارکنان و مدیران روبرو شده با وجود اینکه ساعت غیر کاری بود با اشتیاق فراوان شرکت کردند.

رئیس انجمن دارت  بیان کرد : هدف از برگزاری این دوره آمادگی اولیه  و معرفی این رشته به  کارکنان بود.

وی ادامه داد : آموزش کلاس غالبا به صورت تئوری بود، چون کلاس به صورت فشرده بود، در انتها نیز تایم کوتاهی به صورت عملی انجام شد.

رئیس انجمن دارت افزود:  پتانسیل خوبی در بین افراد دیده شد و وظیفه انجمن است که از این پتانسیل ها بهترین استفاده را ببرد و در آموزش آنان کوشا باشد که در آینده ای نزدیک برنامه های خوبی نیز برای کارمندان و مدیران در دو بخش بانوان و آقایان برای کلاس های آموزشی و مسابقات در نظر گرفته شده است.

قابل ذکر است؛ عباس غیبی مسول ورزش بانک صادرات که عضو شورای مدیران ورزش های ساحلی نیز هستند از برنامه مسابقات کارکنان دولت در هفته بانکداری خبر داد.

در انتها نیز مسابقه ای دوستانه بین دو گروه خانم ها و آقایان به صورت مجزا برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز