با حضور رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان:

باشگاه بهاش جشن اولین سال فعالیت خود را برپا کرد

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۸:۳۵:۴۵
کد خبر: ۹۲۴۷۹۵
باشگاه بهاش جشن اولین سال فعالیت خود را برپا کرد
باشگاه بدنسازی و پرورش اندام بهاش، سالگرد افتتاح باشگاه را با حضور ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان و اعضای هیئت در سالن ورزش‌های هوازی این باشگاه را جشن گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ حسین اخلاقی در این جشن گفت : در سطح استان هرمزگان صد و سی ‪ باشگاه در حال فعالیت هستند که از این تعداد هفتاد و پنج باشگاه در شهر بندرعباس فعال است.

وی ادامه داد :برای سنجش عملکرد بهتر باشگاه ها در چهار سطح ممتاز، درجه یک، درجه 2 و درجه 3 که بنا بر نوع عملکرد و امکانات سطح بندی شده و باشگاه بهاش با مدیریت عبدالرسول روزگاران جزو باشگاه های ممتاز هیئت است.

رئیس هیئت بدنسازی وپرورش اندام استان افزود : یک سال از تاسیس این باشگاه گذشته است و این باشگاه با داشتن فضا و کادر مجرب از بهترین باشگاه های ما می باشد.

اخلاقی با اشاره به کشاورز رئیس کمیته داوران استان که از مربیان باشگاه بهاش است، ادامه داد : مربیان این مجموعه دارای مدرک رسمی بوده و ریشه دار در رشته بدنسازی و پرورش اندام و حتی جزو کادر هیئت می باشند.

وی بیان کرد :مضاف بر این که در این یک سال گذشته باشگاه در مسابقات پاور لیفتینگ دارای چند مدال بوده و روی سکو قهرمانی قرار گرفته، نماینده های اعزامی به مسابقات کشوری باشگاه توانسته برای استان مدال آور باشد.

رئیس هیئت بدنسازی وپرورش اندام استان در ادامه گفت : در دوره های آموزشی و باز آموزی که از طرف هیئت گذاشته شده باشگاه و مربیان همواره حضور فیزیکی داشته و همراه هیئت بوده است.

اخلاقی در پایان با اشاره به قهرمانی محسن پورصابر در مسابقات جهانی بیان کرد : تمامی ورزشکاران این رشته همواره در تلاش هستند تا در هر جایی نام استان و کشور را بالاتر ببرند و تمامی باشگاه های استان از پتانسیل و همت خوبی برخوردار هستند و همچنین به خاطر گستردگی و همچنین تنوع در این رشته با شاخه های مچ اندازی، فیتنس، بدنسازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ وچندین شاخه دیگر زیاد است که باشگاه ها در حال فعالیت هستند و نمی‌توان فقط به یک نگاه همه را دید و همه شاخه ها در هیئت برای پیشرفت ورزش استان حائز اهمیت است.

گفتنی است در این مراسم جشن سالگرد ریاست حسین اخلاقی در هیئت بدنسازی وپرورش اندام گرفته شد و از زحمات ایشان در این رشته تشکر شد.

در پایان مدیریت باشگاه از مسابقات مچ اندازی در مکان باشگاه در آینده ای نزدیک خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز