رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان خبر داد :

ویزیت رایگان در مراکز درمانی هرمزگان در هفته بسیج

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۸:۵۳:۱۲
کد خبر: ۹۲۴۸۰۷
ویزیت رایگان در مراکز درمانی هرمزگان در هفته بسیج
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در جلسه ای که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن شهید حاجبی سپاه هرمزگان انجام شد، از ویزیت رایگان بیماران در مراکز درمانی در یکی از روزهای هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر ابراهیم حسن نژاد در ابتدای جلسه با اشاره به خدمت رسانی مناسب سازمان در کربلای معلی به مناسبت اربعین سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: امسال توسط پنج موکبی که از استان هرمزگان به نام شهید عراقی زاده به کربلا اعزام شد، خدمات تخصصی به زائرین ارائه شد و موکب طب سنتی که برای اولین بار در استان تشکیل و اعزام شده بود، روزانه بیش از ۳ هزار نفر را ویزیت کرد.

وی با تقدیر و تشکر از تعامل بسیار خوب دانشگاه علوم پزشکی و سایر همکارانی که در اعزام این موکب ها همکاری داشتند، افزود: گفتگو و برنامه‌ریزی‌هایی با کشور عراق در حال انجام است که در سال آینده محل هایی را برای ساخت موکب های ثابت برای استان هرمزگان اختصاص دهیم که این مهم، در کیفیت ارائه خدمت به زائرین تأثیر زیادی دارد.

دکتر حسن نژاد در خصوص اعزام پزشک گفت: در نشستی که با مجمع خیرین استان تشکیل شد، مقرر گردید تفاهم‌نامه‌ای منعقد گردد که مطابق با امکانات و تجهیزات هر منطقه در استان، تیم های تخصصی و فوق تخصصی به مکان های مورد نظر اعزام شوند تا مردم بتوانند خدمات لازم را رایگان دریافت کنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان تصریح کرد: پیگیر خرید یک دستگاه رادیولوژی سیار نیز هستیم تا در مناطقی که مورد نیاز است، به صورت دوره ای رادیولوژیست اعزام شود.

مسئولین بسیج جامعه پزشکی شهرستان های استان هم در این جلسه برنامه های هفته بسیج را بصورت ویدئوکنفرانسی تشریح کردند.

اعزام پزشک و دندانپزشک اعم از عمومی، متخصص و فوق تخصص، ماما، مشاور تغذیه، بینایی سنج و دیگر رشته ها به مناطق محروم، مدارس ابتدایی و غربالگری دیابت فشارخون، دیدار با خانواده های معزز شهدا، برگزاری همایش و گردهمایی بسیجیان و برپایی ایستگاه سلامت در نماز جمعه از دیگر برنامه‌هایی است که توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) استان و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در هفته بسیج انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز