رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان :

هیچ افزایش نرخی پذیرفتنی نیست

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۶:۳۹
کد خبر: ۹۲۴۸۹۵
هیچ افزایش نرخی پذیرفتنی نیست
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت : هیچ افزایش قیمت در استان قابل پذیرش نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ خلیل قاسمی طی جلسه فوق العاده ای که صبح امروز با  بازرسان سازمان داشت، بیان کرد : تحریم ها یک سیاست روشن ابر قدرت هاست  که در فضای رسانه ای کشور حجمه درست می کنند.

وی افزود : برای یک تصمیم گیری خوب در بازار نیاز به اطلاعات پایه می باشد که این امر با دنبال کردن اخبار اقتصادی میسر خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تاکید کرد : باید اقداماتی در کف جامعه انجام دهیم و به مردم اعلام کنیم قیمت کالاها افزایش چندانی نخواهد داشت و جو روانی جامعه را آرام نگه داریم.

قاسمی تصریح کرد : افزایش نرخ کرایه درون شهری و برون شهری بدون ارائه آنالیز و کار کارشناسی شده پذیرفتنی نیست .

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خاطر نشان کرد : هیچ سرویس مدرسه ای حق افزایش نرخ را ندارد که برای این موضوع دولت سازوکاری جهت گازسوز کردن سرویس مدارس اندیشیده که این خودرو ها با هزینه خود دولت گاز سوز شوند.

وی افزود : جهت دسترسی آسان شهروندان به آخرین قیمت از اقلام مصرفی خانوار، سامانه پیامکی تهیه شده است که شهروندان با ارسال نام کالای مورد نظر خود به شماره 30009124 بلافاصله با دریافت پیامک از آخرین قیمت مطلع خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان بیان کرد : همچنین به منظور اطلاع بیشتر شهروندان از لیست اقلام اساسی، سایت سیاق به نشانی Http//:sayagh.asnafhormozgan.ir  در اختیار شهروندان است که امکان ثبت گزارش تخلف مشاهده شده نیز در این سایت مهیا شده است.

وی افزود: 960 قلم کالا در این سامانه و سایت درج شده است.

شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف میتوانند با سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت بصورت شبانه روز تماس حاصل نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز