چهارمین جشن فصلی خانواده بزرگ سازمان منطقه آزاد قشم بمناسبت میلاد پیامبر (ص)؛

شبی خاطره انگیز در دل آب های نیلگون خلیج فارس

۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۸:۴۲:۴۱
کد خبر: ۹۲۵۲۲۲
شبی خاطره انگیز در دل آب های نیلگون خلیج فارس
همزمان با سالروز میلاد خجسته حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، شبی خاطره انگیز در دل آب های نیلگون خلیج فارس با ویژه برنامه های شاد، اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ خاله سارا و عروسک معروف چرا ترانه های موزیکال خود را با هدف شاد کردن کودکان و نوجوانان در چهارمین جشن فصلی خانواده بزرگ سازمان منطقه آزاد قشم اجرا کردند.

اهدای جوایز به کودکان، نوجوانان و جوانان با برگزاری مسابقات و سرگرمی های مختلف هم از دیگر برنامه های جشن بزرگ میلاد در قشم به عنوان سرزمین عجایب هفت گانه خلیج فارس بود.

مجید ترکمانی استندآپ کمدین معرف کشورمان هم در این شب خاطره انگیز با تقلید صدای خوانندگان مختلف و صداپیشگان مطرح کشور، خاطرات سال های گذشته را برای خانواده بزرگ سازمان منطقه آزاد قشم تداعی کرد.

آخرین بخش آئین جشن میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) در جزیره زیبای قشم، اجرای زیبای گروه ایوان بند بود که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

بنا به این گزارش، همزمان با میلاد خاتم پیامبران حضرت محمد (ص) 12 ربیع به روایت اهل سنت و 17 ربیع به روایت شیعیان و نامگذاری این مناسبت فرخنده به عنوان هفته وحدت از سوی امام خمینی (ره)، آئین های ویژه ای در نقاط مختلف جزیره زیبای قشم با حضور برادران و خواهران مسلمان شیعه و اهل سنت برگزار گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز