طی هفت ماهه نخست امسال انجام شد:

۸۲۱ مصوبه در راستای رونق گرفتن مجدد بنگاه های تولیدی در هرمزگان

۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۴:۱۶
کد خبر: ۹۲۵۳۱۵
۸۲۱ مصوبه در راستای رونق گرفتن مجدد بنگاه های تولیدی در هرمزگان
سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت:821مصوبه در راستای رونق گرفتن مجدد بنگاه های تولیدی در هرمزگان مصوب و اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ ابراهیم سعدینی گفت: در هفت ماهه نخست امسال 153جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزارشده که نتیجه آن 821 مصوبه جهت ساماندهی مسائل و مشکلات بنگاهای تولیدی، اقتصادی، جهاد کشاورزی و گردشگری در استان هرمزگان بود.

وی با اشاره به اینکه مصوبات کارگروه تسهیل به صورت جدی پیگیری و اجرا می‌شود عنوان کرد197 فقره از مصوبات در خصوص مشکلات متقاضیان در زمینه‌های مسائل بانکی، تأمین اجتماعی، امور مالیاتی بوده که در این جلسات مورد بررسی قرارگرفته است.

سعدینی خاطرنشان کرد: جلسات کارگروه رفع موانع تولید با هدف تسهیل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی با حضور کلیه اعضا دستگاه‌های اجرایی مرتبط با تولید به منظور بررسی و تصمیم گیری نسبت به مرتفع کردن مسائل مختلف بنگاههای اقتصادی به صورت هفتگی تشکیل می‌گردد.

وی با توجه به جایگاه قانونی این کارگروه تاکید کرد: اجرای مصوبات کارگروه مذکور برای تسهیل در امر تولید و حمایت از کالای ایرانی ورونق تولید برای کلیه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها الزامی است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز