معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها با جدیت از سوی دستگاه های مسئول در هرمزگان در حال انجام است

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۱۰:۵۹
کد خبر: ۹۲۵۸۲۳
نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها با جدیت از سوی دستگاه های مسئول در هرمزگان در حال انجام است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: جلسات ستاد تنظیم بازار در شهرستان های استان هرمزگان به صورت منظم با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط به ریاست شخص فرمانداران برگزار و به صورت مرتب گزارش اقدامات از سوی فرمانداری ها منعکس می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری در جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با فرمانداران استان که به صورت ویدیو کنفرانس با محوریت بررسی و رصد آخرین وضعیت حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری و قیمت کالاها برگزار شد، عنوان کرد: با اقدامات مجموعه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و فرمانداران آرامش و ثبات خوبی در استان هرمزگان در حوزه بازار و حمل و نقل حاکم است.

وی با اشاره به اهمیت کنترل نرخ کرایه ها به ویژه کرایه های برون شهری، تصریح کرد: نرخ جدید و کارشناسی شده کرایه های برون شهری مناطق مختلف استان هرمزگان شامل مرکز شهرستان ها به مرکز استان، بخش ها، شهرها و روستاها به مرکز شهرستان ها  در مراحل نهایی تدوین است که به زودی از سوی ستاد تنظیم بازاراستان ابلاغ خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت ساماندهی سرویس مدارس ، اظهار داشت: مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش به همراه مدیران مدارس نسبت به ساماندهی سرویس های مدارس در سامانه سپند اقدام نمایند تا این صنف از سهمیه سوخت خود برخوردار و خللی در جابجایی دانش آموزان ایجاد نگردد.

حیدری با تاکید بر رصد شبانه روزی بازار توسط فرمانداران، تصریح کرد: فرمانداران شهرستان های تابعه استان  بازار شهرستان های هرمزگان را شخصا رصد از افزایش غیر قانونی نرخ ها جلوگیری و مشکلات احتمالی را منعکس نمایند تا پیگیری و رفع گردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: آرامش و ثباتی که به واسطه تلاش های شبانه روزی و با همکاری مردم و اصناف فراهم گردیده است با نظارت و برنامه ریزی تداوم یابد.

وی در خصوص دغدغه های صاحبان شناورهای صیادی و مسافربرهای شخصی در خصوص تامین سوخت ، عنوان کرد: رفع دغدغه های صاحبان شناورهای صیادی و مسافربرهای شخصی استان از طریق مراجع ذیربط در دست پیگیری است و ساماندهی این مشاغل از اهمیت بسزایی برخوردار است.

حیدری گفت: مجموعه استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی  و فرمانداران برای رفع دغدغه های مردم استان در حوزه های حمل و نقل و تامین کالا و سایر حوزه ها به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند و همراهی مردم استان در این زمینه تحسین برانگیز است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه مشکلی در خصوص حمل و نقل برون شهری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آمادگی دارد با تامین اتوبوس ومینی بوس این مشکل را در سطح شهرستان ها رفع نماید.

وی افزود: جلسات ستاد تنظیم بازار در شهرستان های استان هرمزگان به صورت منظم با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط به ریاست شخص فرمانداران برگزار و به صورت مرتب گزارش اقدامات از سوی فرمانداری ها منعکس می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز