در یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس صورت گرفت :

جشن خوش‌حسابی عوارض نوسازی و کسب و پیشه برگزار می شود/ کمک ۲۲ میلیون تومانی به تیم بسکتبال بانوان

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۲۶:۱۳
کد خبر: ۹۲۵۸۲۷
جشن خوش‌حسابی عوارض نوسازی و کسب و پیشه برگزار می شود/ کمک ۲۲ میلیون تومانی به تیم بسکتبال بانوان
یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کارهای "برگزاری گردهمایی و اهداء جوایز تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان برای شهروندانی که عوارض نوسازی و کسب و پیشه را به موقع پرداخت کرده اند" و "درخواست هیئت بسکتبال استان هرمزگان مبنی بر کمک جهت تهیه البسه ورزشی " با حضور معاون مالی و مدیر درآمد شهرداری بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این جلسه با اشاره به بحث تشویق شهروندانی که عوارض خود را به موقع به شهرداری پرداخت می‌کنند، تاکید کرد: ما می‌توانیم در قالب بسته‌های تشویقی جوایز را در قبوض عوارض به شهروندان برگردانیم و این‌گونه تعداد بیشتری از شهروندان از جوایز و تشویق‌ها بهره‌مند شوند.

جراره با انتقاد از نوع اخذ عوارض ابراز داشت: شهروندانی که در بانک عوارض خود را پرداخت می‌کنند عین همان قبضی را که شهرداری در اختیار آن‌ها قرار داده است را مجبورند پرداخت کنند اما کسانی که برای پرداخت عوارض به شهرداری مراجعه می‌کنند از یک سری تخفیفات سلیقه ای برخوردار می‌شوند که در این باره هم نیاز به دقت و بررسی است.

وی با اشاره به کمک ۲۲ میلیونی شهرداری بندرعباس به تیم بسکتبال بانوان خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از جمعیت شهر بندرعباس را بانوان تشکیل می‌دهند و سهم بانوان با ۲۲ میلیون تومان کمک مالی داده نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تاکید کرد: برای آقایان زمین‌های ورزشی ساخته، و امکانات مناسب در اختیارشان قرار داده می‌شود اما به بانوان توجه زیادی نشده است لذا باید در بودجه سال آینده ۵۰ درصد خدمات ورزشی به بانوان اختصاص داده شود.

پس از ارائه توضیحات توسط رستمی، معاون مالی شهرداری و کهوری، مدیر درآمد شهرداری بندرعباس و پاسخگویی به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس دستور کار "برگزاری گردهمایی و اهداء جوایز تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان برای شهروندانی که عوارض نوسازی و کسب و پیشه را به موقع پرداخت کرده اند" به تصویب رسید.

همچنین دستور کار "درخواست هیئت بسکتبال استان هرمزگان مبنی بر کمک جهت تهیه البسه ورزشی (کمک ۲۲ میلیون تومانی به تیم بانوان بسکتبال بندرعباس) " با اکثریت آرا به تصویب رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز