معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان خواستار شد :

لزوم اصلاح سهمیه سوخت مورد نیاز در هرمزگان

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۳:۱۷
کد خبر: ۹۲۶۲۰۲
لزوم اصلاح سهمیه سوخت مورد نیاز در هرمزگان
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اصلاح سهمیه بنزین برخی از وسایل نقلیه عمومی در این استان را خواستار شد‌.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ رضا مدرس در ارتباط ویدئو کنفرانس با معاون عمران و توسعه امورشهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به وجود شناورهای صیادی فاقد کارت سوخت در استان، گفت: در هرمزگان شناورهای صیادی وجود دارد که سوخت آنها بنزین است اما به دلیل نداشتن کارت سوخت، مجاز به دریافت بنزین نیستند که باید برای آنها تدبیری اندیشیده شود.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی مسافربرهای شخصی، افزود: برخی افراد با خودروی شخصی اقدام به جابجایی مسافران درون و بین شهری می کنند که این افراد نیز نیازمند ساماندهی و تامین سوخت هستند.

مدرس به کمبود در ناوگان حمل و نقل عمومی استان اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود در این عرصه، ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی استان از طریق مجوز تردد خودروهای عمومی منطقه آزاد در شعاع ۴۵ کیلو متری سرزمین اصلی تا پایان سال جاری می تواند این کمبود را رفع کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به گرمای هوای ۹ ماهه در استان، بیان کرد: با توجه به اینکه استان هرمزگان دارای ۹ ماه هوای گرم می باشد و استفاده از وسیله سرمایشی در حمل نقل عمومی امری ضروری است، به همین دلیل سهمیه بنزین وسایل نقلیه عمومی استان نیازمند افزایش ۲۰ درصدی نسبت به مناطق سردسیری است که باید به این مهم نیز توجه شود.

وی به عدم وجود جایگاه سوخت سی ان جی در برخی از شهرها اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه تاکسی های دوگانه سوز در شهرهای فاقد جایگاه سی ان جی نمی توانند از سوخت سی ان جی استفاده کنند، تعیین سهم تاکسی های تک سوز  برای این خودروها امری ضروری است.

 

نظر شما