رئیس بازرسی کار اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان خبر داد:

تعطیلی ۱۴ کارگاه ساختمانی ناایمن در بندرعباس

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۱:۲۶:۳۳
کد خبر: ۹۲۶۲۲۳
رئیس بازرسی کار اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در راستای ایمن سازی محیط کار، اجرای صحیح مقررات و ضوابط ایمنی، صیانت از نیروی انسانی و پیشگیری از وقوع حوادث برای کارگران، از ابتدای سال تاکنون 14 ساختمان نا ایمن در بندرعباس تعطیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ " فریبا بهزادی" افزود: سقوط افراد در چاله آسانسورها و راه پله ها، سقوط از ارتفاع،  سقوط اشیاء بر روی افراد، برق گرفتگی در اثر وسایل برقی معیوب و سیم های برق ناایمن از عمده موارد بروز حوادث ناگوار در کارگاههای ساختمانی در حال احداث است.

وی با بیان اینکه حوادث ناشی از کار، خسارات جانی و یا مالی و درمانی سنگینی را به دنبال دارد، بر ضرورت آگاهی، آموزش و رعایت ایمنی در کارگاهها تاکید و اضافه کرد: با اجرای برنامه های آموزشی، نظارت و کنترل ساخت و سازها میزان حوادث ناشی از کار در استان کاهش یافته است.

بهزادی با اشاره به اینکه اجرای قوانین و آیین نامه های مربوط به ایمنی از وظایف مهم  کارگاه ها، کارفرمایان و کارگران به ویژه کارگاههای ساختمانی است،اظهارداشت: مسئولین ایمنی نیز وظایفی از قبیل شناسایی خطرات و اقدامات ناایمن، نظارت بر استقرار ماشین آلات و ابزار کار به نحو صحیح و ایمن و آموزش استفاده از وسایل حفاظت فردی را باید انجام دهند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز