مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان خبرداد:

بسیج نیروها برای جنگل کاری مشارکتی

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۲:۵۵
کد خبر: ۹۲۶۲۲۷
بسیج نیروها برای جنگل کاری مشارکتی
مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری هر مزگان در جلسه شورای اداری اداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری با اشاره به اجرای طرح جنگل کاری مشارکتی گفت: در تاریخ 15اذرماه جنگل گاری مشارکتی در سطح وسیعی از استان آغاز و تا هفته منابع طبیعی ادامه خواهد داشت.

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ امید ذاکری دراین نشست که با حضور جنگلداران شهرستانها و روسای ادارات ستادی برگزار شد افزود: در حوزه حفاظت فنی و کاداستر اداره کل پیشرفت خیلی خوبی داشته که انتظار داریم کاداستر اراضی ساحلی و مکران هم با سرعت قابل توجهی پیش برود.

وی ادامه داد: انتظاراست تمامی پروژه های بیومکانیکی تا پایان آبان ماه و مکانیکی ها تا پایان آذرماه به اتمام برسد تا فرصت کافی جهت ابگیری سازه های ابخیزداری باشد.

 مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری هرمزگان تاکید کرد: طرح " هر ابادی ، یک همیار" طرح بسیار خوبی است وباید بند ب ماده 29 با حضور گسترده تعاونی ها و تشکل های مردم نهاد در روستاها وشهرستانها اجرایی شده و مردم پای کار باشند .

رییس شورای اداری منابع طبیعی و ابخیزداری هرمزگان بیان داشت : جنگلداران نسبت به تعارضات و گزارشات رسیده تصرفات دقت نظر لازم را اعمال کرده تا خدایی ناکرده حقی از مردم ضایع نشود و اراضی ملی نیز حفظ و صیانت بشود.

 ذاکری تصریح کرد: لازم است که در شرایط فعلی که کشور تحت تحریمهای ظالمانه قرار دارد تمامی همکاران نسبت به حفظ و صیانت از اموال و دستگاهها و ماشین آلات دقت لازم را اعمال نمایند

 

نظر شما