با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان :

همایش پیاده روی خانواده در جاسک برگزارشد

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۹:۰۲
کد خبر: ۹۲۷۰۲۸
همایش پیاده روی خانواده در جاسک برگزارشد
با حضور مهین فرهادی زاد معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، گواری سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی وامیاری مدیرکل ورزش و جوانان- خانم یگانه مدیرکل بانوان و خانواده استانداری و جمعی از مسئولین محلی همایش پیاده روی خانواده با حضورده هزار نفر از مردم شهر جاسک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان گفت: شرکت کنندگان در این همایش مسافت ۴ کیلومتری مسجد امام علی (ع) تا فرمانداری جاسک را پیمودند.

وی افزود: ایجاد نشاط و شادابی بین افراد جامعه از اهداف برگزاری این همایش بود که به ۴۰ نفر از شرکت کنندگان در این همایش جوایزی اهدا شد .

مهین فرهادی زاد در این مراسم اظهارداشت: از همه عزیزانی که در برگزاری همایش زحمت کشیدند و در برنامه ریزی این همایش تلاش کردند و کار اصلی و هماهنگی اصلی این برنامه را انجام دادند بسیار تشکر می کنم .

وی بیان داشت: حمایت از 8 طرح ملی و 3 طرح بانوان در روستاها در دست اجرا میباشدو مقرراست طرح اصلی سنجش ساختار قامتی قویتر در این استان پیاده کنیم و تا با همت بیشتری در خدمت بانوان استان باشیم.

فرهادزاد تصریح نمود:طرح ساختار قامتی و آموزش حرکت زنان و دختران روستایی برای زنان و دختران رده سنی 15 سال و بالاتر و در راستای افزایش آگاهی بانوان روستایی نسبت به وضعیت قامتی و اصلاح عادت های حرکتی روزانه و شغلی خود می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز