دیدار ۳ ساعته مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

رخ به رخ در مسیر رفع مشکلات مردم

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۷:۴۰:۲۰
کد خبر: ۹۲۸۷۴۸
رخ به رخ در مسیر رفع مشکلات مردم
دیدار مردمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در محل مرکز بین المللی رشد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ در این برنامه که جمعی از معاونین و مدیران این سازمان نیز حضور داشتند، بیش از 70 نفر از قشموندان مسائل و مشکلات خود را با حمید رضا مومنی به صورت چهره به چهره مطرح کردند.

در این دیدار مردمی که بیش از سه ساعت به طول انجامید، مراجعه کنندگان مشکلات و مسائل خود را با رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کردند و حمیدرضا مومنی هم براساس مسائل مطرح شده، دستور رسیدگی را به مدیریت های مربوطه صادر نمودند.

این نشست مردمی با هدف رفع مشکلات مردم، انتقادات و پیشنهادات سازنده و اصلاح موارد مورد نیاز و تحقق بخشیدن به سیاست تکریم قشموندان از سوی سازمان منطقه آزاد قشم برنامه ریزی شده بود.

ادامه این برنامه ها که موجب تزریق روحیه اعتماد و اتحاد بیش از پیش در جامعه می شود به دستور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

عمده درخواست های مطرح شده در این نشست از سوی مردم به موضوعات تامین زمین برای ساخت مسکن مربوط می شد که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هم با حفظ ضوابط و مقررات و با نظر مساعد دستورات لازم را صادر کردند.

شایان ذکر است، عالی ترین مقام سازمان منطقه آزاد قشم در این دیدارها پس از شنیدن  مشکلات مراجعه کنندگان، دستور مقتضی برای حل مشکلات مردم را به مدیریت های مربوطه با رعایت تکریم آنان، ارجاع  دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز