معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

کتابخوانی باید به یک نیاز روزمره در زندگی افراد تبدیل شود

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۸:۱۹:۱۳
کد خبر: ۹۲۸۷۶۵
کتابخوانی باید به یک نیاز روزمره در زندگی افراد تبدیل شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: برای ترویج کتابخوانی در جامعه باید بتوان مطالعه را به یک نیاز روزمره در زندگی افراد تبدیل کرد و برای رسیدن به این هدف باید دستگاه های متولی برنامه های موثر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر سعید ناجی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده استان هرمزگان، با اشاره به طرح تبدیل بندرعباس به پایتخت کتابخوانی و ثبت آن در یونسکو، افزود: عنوان پایتخت کتابخوانی برای شهر بندرعباس، عنوانی است که نیاز به برنامه ریزی و تلاش دستگاه های متولی دارد.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به شهری با عنوان پایتخت کتابخوانی باید ابتدا بتوان فرهنگ کتابخوانی را در شهر بندرعباس گسترش داد و این امر نیازمند اقدامات لازم و با برنامه در این زمینه است.

وی اضافه کرد: برای ترویج کتابخوانی علاوه بر تشویق مردم باید بتوان سلایق مختلف جامعه در عرصه کتاب و کتابخوانی را فراهم کرد و تا زمانی که این امر تحقق پیدا نکند نمی توان در عرصه ترویج کتابخوانی موفق شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به ثبت بندرعباس به عنوان شهر خلاق در یونسکو، گفت: ثبت بندرعباس به عنوان شهر خلاق می تواند فتح البابی برای افتخارات آینده این شهر در عرصه بین الملل باشد‌.

وی خاطرنشان کرد: در  طرح تبدیل بندرعباس به پایتخت کتابخوانی می توان از تجربه  متولیان ثبت شهر خلاق استفاده کرد تا بتوان در رسیدن به هدف مورد نظر موفق تر گام برداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز