رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت :

چهار میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال ارزش پرونده ها در طرح تشدید نظارت ها در استان

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۱:۴۷
کد خبر: ۹۲۹۹۲۹
چهار میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال ارزش پرونده ها در طرح تشدید نظارت ها در استان
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت : بیش از 4 میلیارد و 833 میلیون ریال عملکرد حوزه بازرسی از تاریخ 25 آبان ماه لغایت 6 آذر ماه سالجاری می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ خلیل قاسمی در سی و پنجمین جلسه تنظیم بازار استان بیان کرد : تعداد بازرسی های انجام شده در این بازه زمانی 12 روزه نوزده هزار و 625 مورد می باشد که مجموع تخلفات کشف شده آن یک هزار و 963 مورد است.

وی افزود : در این مدت تعداد گزارشات واصله از ستاد خبری 124 استان دو هزار 321 مورد بوده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان خاطر نشان کرد : آژانس های استان نیز قریب به 2000 نفر جهت رفع مشکل سوختشان ثبت نام کرده اند .

قاسمی اظهار داشت : باتوجه به کاهش عرضه برنج وارداتی (پاکستانی) در استان ، در ماههای اخیر و پیگیریهای انجام شده با همکاری تجار و بازرگانان و اداره کل غله و خدمات بازرگانی بیش از سه هزار تن برنج در استان جذب گردیده که در مرحله اول 800 تن توزیع و در این مرحله به تمام شهرستانهای استان ارسال گردیده است و مردم می توانند با مراجعه به فروشگاههای بزرگ و تعاونی های مصرف و واحدهای صنفی منتخب ، برنج با نرخ مصوب تهیه نمایند.

وی تصریح کرد: در راستای تنظیم بازار ماهی در مرکز استان چهار نقطه در شهر بندرعباس . شهرستانهای جاسک ، قشم ، بندرلنگه ، مشخص می گردد که با همکاری اتاق تعاون و تشکلهای صیادی و عرضه مناسب ماهی و میگو در مکان هایی تعیین شده ، مردم می توانند با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب اقدام به خرید ماهی و میگوی مورد نیاز خود نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز