معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان خبر داد:

دوره آموزشی روحانیون و مبلغین بومی استان هرمزگان برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۹:۵۰
کد خبر: ۹۳۰۴۱۵
دوره آموزشی روحانیون و مبلغین بومی استان هرمزگان برگزار می شود
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از برگزاری دوره آموزش روحانیون و مبلغین بومی اوقاف استان به مدت دو روز در حسنیه واقف مرحوم محمد علی ناصری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ حجت الاسلام والسلمین مصطفی آزادی گفت: این دوره آموزشی باهدف توانمندسازی و بهره‌مندی هر چه بیشتر از ظرفیت مبلغین بومی، ائمه جماعات برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره آموزشی سه شنبه 12آذرماه به مدت دو روز با حضور مبلغین بومی و ائمه جماعات در حسنیه واقف مرحوم محمد علی ناصری بندرعباس برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان تصریح کرد: این دوره به‌صورت کارگاهی و در قالب کلاس آموزشی با موضوع وقف و مشاوره، اخلاق کاربردی و.. برگزار می‌شود.

حجت الاسلام آزادی هدف از برگزاری این دوره را توانمندسازی مبلغین در برنامه‌های تبلیغی مخصوصاً در خیمه‌های معرفت عنوان کرد و گفت: به‌منظور تبدیل‌شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی جامعه و تبلیغ و ترویج معارف قرآن و سنت اهل‌بیت علیهم‌السلام، تبیین آراء و افکار حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در راستای تبلیغ اسلام ناب محمدی صلی‌الله در طول سال و برنامه‌های مناسبتی و کار ویژه‌ها از ظرفیت مبلغین بومی استفاده می‌شود.

وی در ادامه به تشریح حوزه فعالیت این مبلغین پرداخت و خاطرنشان کرد: روحانیون و مبلغین مستقر و اعزامی به امامزادگان و بقاع متبرکه سطح استان تلاش می‌کنند با برپایی مجالس مختلف، راه‌اندازی ایستگاه پاسخگویی به مسائل شرعی و رفع شبهات و ارائه مشاوره در جهت ترویج و گسترش فرهنگ وقف و بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان، پاسخگوی نیازهای فعلی و آینده جامعه باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز