مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبر داد :

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب دفاع مقدس در بندرعباس

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۰۸:۵۸
کد خبر: ۹۳۰۷۷۹
برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب دفاع مقدس در بندرعباس
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب دفاع مقدس ۲۳ الی ۲۹ آذر ماه در مصلی بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ رضا کمالی زرکانی در نشست کمیته فرهنگی نمایشگاه دفاع مقدس گفت : این برنامه با مشارکت موسسه نمایشگاه های کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سپاه امام سجاد (ع) استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به مدت یک هفته برگزار می شود.

وی به تعداد ناشران در این نمایشگاه اشاره کرد : بر اساس هماهنگی صورت گرفته با موسسه نمایشگاه های کتاب کشور ، ۱۵۰ ناشر تخصصی حوزه دفاع مقدس حضور خواهند داشت که این نمایشگاه در نوع خود برای اولین بار در استان هرمزگان برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به معرفی برنامه های بخش جنبی نمایشگاه پرداخت و بیان کرد : با توجه به حضور اقشار مختلف و به ویژه خانواده ها ، کودکان و دانش آموزان برنامه های متنوع فرهنگی – هنری با موضوع دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شده است.

کمالی زرکانی اضافه کرد : از جمله مهمترین برنامه های بخش جنبی نمایشگاه عکس دفاع مقدس ، اجرای تئاتر خیابانی در مجموعه نمایشگاه ، مسابقه نقاشی روایتگری جنگ ، پخش فیلم های مستند و کوتاه جنگ و دفاع مقدس ، نمایشگاه عفاف و حجاب و مهدویت ، شب شعر خاطره گویی رزمندگان ، رونمایی از کتاب های دفاع مقدس استان و ... می باشد.

وی به رویکرد فرهنگی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : برنامه های فرهنگی نمایشگاه به گونه ای برنامه ریزی شده است که در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس ، فرهنگ ایثار و شهادت و گام دوم رهبری باشد.

نظر شما