قائم مقام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده نفتی ایران:

تولید و توزیع فرآورده های نفتی در همه بخش های کشور بخوبی درحال انجام است

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۱۴:۰۲
کد خبر: ۹۳۰۷۸۴
تولید و توزیع فرآورده های نفتی در همه بخش های کشور بخوبی درحال انجام است
معاون مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در سفر به هرمزگان از تاسیسات انتقال ریلی فرآورده نفتی و انبار نفت شهید رجایی بندرعباس بازدید کرد و بصورت میدانی از روند عملیات تخلیه و بارگیری فرآورده های نفتی مطلع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ ناصر بابایی در این بازدید که به همراه احمدی کمرپشتی ، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی هرمزگان و دادور مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و جمعی از مسئولان شرکت های تابع وزارت نفت انجام شد، گفت:مجموعه پالایش و پخش در واقع وظیفه تولید فرآورده و توزیع آن را دارد و برخلاف تصوری که آن را فقط در حوزه برخی فرآورده ها می داند دارای اهمیت و پیچیدگی هایی است که در حلقه انرژی کشور بطور پیوسته نقش خود را نشان می دهد.

وی در این بازدید از نزدیک عملیات تخلیه و بارگیری در تاسیسات انتقال ریلی فرآورده نفتی را مورد بررسی قرار داد و کارشناسان عملیات و مهندسی طرح های شرکت ملی پخش فرآورده نفتی توضیحات لازم درباره چالش ها و موارد مختلف را ارائه دادند.

در خلال این بازدید مهندس عبدالله احمدی کمرپشتی نیز با ارائه توضیحات لازم اهم اقدامات انجام شده در زمینه کاهش زمان تخلیه مخزندار راه آهن و عملیات کنترل مخازن را تشریح کرد.

در پایان این بازدید نشستی در دفتر مدیر عامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس برگزار شد که در آن آخرین هماهنگی های عملیاتی لازم صورت گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز