مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد:

کلنگ ساخت دو مدرسه شش کلاسه خیرساز به زمین زده شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۰:۲۶
کد خبر: ۹۳۰۸۸۸
کلنگ ساخت دو مدرسه شش کلاسه خیرساز به زمین زده شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: کلنگ ساخت دو مدرسه شش کلاسه خیر ساز در محله نو واقع در ایسین و مدرسه شش کلاسه روستای خورلور به زمین زده شده که سهم خیرین در این دو پروژه قریب به 20میلیارد ریال می باشد.به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ موسی دادی زاده سرخائی در آئین کلنگ زنی دو مدرسه شش کلاسه در ناحیه دو بندرعباس اظهارداشت: در پروژه اول، ساخت مدرسه شش کلاسه صاحب الزمان در محله نو ایسین با 378 متر زیربنا در زمینی به مساحت یک هزار500 مترمربع شروع خواهد شد که اعتبار قریب به 10 میلیارد ریال را خیر نیک اندیش متقبل شده است.

وی افزود: در پروژه دوم ساخت مدرسه شش کلاسه امام حسن مجتبی(ع) در زمینی به مساحت یک هزار و 869متر مربع و با زیر بنای 378متر در دستور کار قرار دارد که سهم خیر نیک اندیش در این پروژه قریب به 10 میلیارد ریال است.

دادی زاده ادامه داد: ازیک سال گذشته تا کنون 103 مدرسه کلنگ زنی شده بود که 40 مدرسه آن به بهره برداری رسیده است و کار ساخت مابقی مدارس در حال انجام است.

این مسئول اضافه کرد: حدود 200 مدرسه صدرصد تخریبی در استان وجود دارد که با بهره گیری از توان بنگاه های صنایع غرب و خیرین دلسوز نهضت مدرسه سازی در استان به راه افتاده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز