درجلسه شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای هرمزگان مطرح شد :

اصلاح الگوی مصرف نیازمند فرهنگ سازی پایدار و مستمر است

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۱:۳۴
کد خبر: ۹۳۱۳۲۶
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گفت : اصلاح الگوی مصرف نیازمند فرهنگ سازی پایدار و مستمر است و باید در اذهان افراد جامعه با توجه به ارزش های اجتماعی و هنجارهای فرهنگی آن را نهادینه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان : هوشنگ ملایی در نسشت شورای فرهنگی که با  حضور کلیه اعضاء برگزار شد، اظهار کرد : اصلاح الگوی مصرف علاوه بر آنکه می‌تواند موجب رفع کمبودها و افزایش بهره‌وری از امکانات موجود باشد، از سوی دیگر باعث می‌شود که برکات الهی در زندگی فردی و اجتماعی افراد جامعه افزون گردد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگی و به ویژه فرهنگ اسلامی در میان افراد جامعه بیان داشت : مسائل فرهنگی نباید صرف فرهنگ سازمانی باشد بلکه باید حول وظایف حاکمیتی باشد ، سازمان ما باید یک سازمان پویا باشد و در این راستا ایده های خلاقانه داشته باشند .

ملایی تاکید کرد :  بهره‌ وری صحیح و استفاده مطلوب از امکانات، ظرفیت‌ها، استعدادهای از همه مهمتر منابع انسانی می‌تواند شرکت را در رسیدن به نیل اهداف اصلی سازمان رهنمون سازد.

درپایان اعضای شورا در خصوص مسائل جاری شورا از جمله برگزاری گلگشت خانوادگی کارکنان شرکت  ، تجلیل از بازنشستگان و سایر برنامه های فرهنگی مذکور بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز