در یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس صورت گرفت:

تعیین تکلیف املاک فاقد سند برای حل سریعتر مشکل شهروندان

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۵:۳۹
کد خبر: ۹۳۱۴۳۶
تعیین تکلیف املاک فاقد سند برای حل سریعتر مشکل شهروندان
یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار نامه شماره96869/1 شهرداری بندرعباس درخصوص مصوبه کوی ملت با موضوع نرخ نامه مصوبه سال 96 درجهت مساعدت دربازآفرینی شهری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این جلسه بیان کرد: شهرداری بندرعباس با یک برنامه ریزی مدون تکلیف املاک فاقد سند در محلات را سریعتر مشخص کند تا مشکلات مردم در این زمینه کمتر شود.

فاطمه جراره گفت: شهرداری آمار املاکی که از این مصوبه بهره مند می شوند و همچنین آمار  املاکی که قبلاً برای گرفتن سند بر طبق مصوبه های قبلی اقدام نموده اند جهت اطلاع عموم ارائه نماید.

وی اظهار کرد: در راستای کمک به شهروندان باید بسته های تشویقی در قالب اقساط بلند مدت در نظر گرفته شود تا هر چه زودتر این املاک تعیین تکلیف شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خواستار تعیین تکلیف املاک فاقد سند برای حل هر چه سریعتر شهروندان شد و بیان کرد: شهرداری با یک کار کارشناسی، کار املاک فاقد سند در این محله را انجام دهد که بتواند برای محلات دیگر نیز اقدام نماید.

ارجمند مدیر بازسازی شهرداری بندرعباس دراین جلسه گفت: در راستای دریافت اسناد مالکیت شهروندان ساکن محله کوی ملت شهرداری بندرعباس د ر جهت بازآفرینی شهری نرخ مصوب سال 96 را پیشنهاد داده است.

وی گفت: املاک که در پلاک های شهرداری واقع شده و با رعایت اصلاحات شهری کار واگذاری آنها صورت می گیرد که املاکی دارای دفترچه هر متر مربع 75 هزار تومان، املاک تحت تصرف که در عکس هوایی سال 66 مشهود می باشند برمبنای هر متر مربع 150 هزار تومان، املاک تحت تصرف که در عکس هوایی سال 66 تا 77 قابل مشاهده هستند هر متر مربع 300 هزار تومان و املاک بعد از سال 78 به نرخ کارشناسی محاسبه می شوند.

گفتنی است؛ در خصوص واگذاری املاک واقع در کوی ملت جهت مساعدت در بازآفرینی شهری با موضوع مصوب سال 96، مقرر گردید مصوبه مذکور تا پایان شهریور 99 تمدید شود و بعد از اتمام مصوبه 10 درصد به نرخ های مصوب سال 96 افزایش یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز