فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

کشف محموله های قاچاق ۱۹۷میلیاردی با اجرای طرح اقتدار ۲ در هرمزگان

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۶:۱۰
کد خبر: ۹۳۱۴۷۶
کشف محموله های قاچاق ۱۹۷میلیاردی با اجرای طرح اقتدار ۲ در هرمزگان
فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۱۹۷ میلیارد و ۹۲۸ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال انواع کالای قاچاق در اجرای طرح ضربتی اقتدار۲ طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سردار غلامرضا جعفری در جمع خبرنگاران گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی استان، طرح اقتدار۲ را به مدت ۷۲ساعت اجرا و با تلاش شبانه روزی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی طی این مدت موفق شدند ، ۷۰ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: در مدت یاد شده با تلاش همه جانبه مأموران مجموعا ۶ میلیون و ۵۰۶ هزار نخ سیگار، ۱۱هزار و ۱۶۰متر انواع پارچه ،یک هزار و ۲۷۷ قلم لوازم آرایشی، ۱۸۵دستگاه لوازم یدکی، ۵۸۲ دستگاه لوازم خانگی،یک هزار و ۷۹ دستگاه تجهیزات رایانه ای، یک تن و ۲۷۵ کیلو مواد خوراکی، ۱۱۶ هزار و۵۶۰ لیتر سوخت، ۱۱۴ رأس دام و ۵۶هزار و ۶۲۵ قلم سایر کاهای قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان، ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۱۹۷ میلیارد و ۹۲۸ میلیون و ۵۵۰هزار ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه ۸۸ متهم نیز دستگیر که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی این مدت ۹۷ فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شد، تصریح کرد: از این تعداد ۱۷ پرونده بالای۱۰۰ میلیون تومان و ۸۰ فقره زیر ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

سردار جعفری خطر قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.

نظر شما