رییس اداره ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

ثبت ۷۰ شرکت از طریق سامانه الکترونیکی در منطقه آزاد قشم

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۸:۱۴
کد خبر: ۹۳۱۴۷۹
ثبت ۷۰ شرکت از طریق سامانه الکترونیکی در منطقه آزاد قشم
رییس اداره ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد قشم گفت: 70 شرکت در قشم از طریق سامانه الکترونیکی از اواخر شهریور امسال تاکنون به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ رؤیا زاهدنیا با بیان این مطلب، ادامه داد: در این مدت از این تعداد شرکت 53 مورد به‌صورت قطعی ثبت شده‌اند و 17 مورد هم در حال بررسی قرار دارند.

وی اضافه کرد: همچنین از ابتدای تیرماه امسال 535 درخواست ثبت شرکت توسط متقاضیان در این سامانه تعیین نام شده‌اند.

رییس اداره ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: با توجه به راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ثبت شرکت‌ها و مؤسسات تجاری - غیرتجاری مناطق آزاد تجاری - صنعتی، ثبت کلیه تقاضاهای اشخاص تحت عنوان شرکت، شعبه و موسسه از تاریخ 9 تیرماه امسال از طریق این سامانه صورت می‌گیرد.

زاهدنیا با اشاره به مزیت‌های راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ثبت شرکت‌ها تصریح کرد: اشخاص متقاضی می‌توانند از طریق این سامانه تمام مراحل تعیین نام، ارسال الکترونیکی تمام مستندات و پرداخت هزینه‌های مربوط به ثبت شرکت در مناطق آزاد را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

رییس اداره ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد با اعلام اینکه برخی اقدامات انجام شده از سوی بعضی افراد و شرکت‌ها تا پیش از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی، موجب ایجاد شائبه‌هایی در مناطق آزاد شده بود، افزود: با راه‌اندازی سامانه الکترونیکی، این مشکل هم حل شده است.

زاهدنیا در پایان خاطرنشان کرد: سامانه ثبت شرکت‌های مناطق آزاد کشور با هماهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی راه‌اندازی شده و آخرین اصلاحات هم در آن اعمال شده و اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق این سامانه می‌توانند فرآیند ثبت شرکت را انجام دهند.

شایان ذکر است اشخاص متقاضی ثبت شرکت در مناطق آزاد می‌توانند از طریق آدرس پایگاه الکترونیکی https://cr.freezones.ir نسبت به ثبت تعیین نام، ارسال الکترونیکی کلیه مستندات اقدام کنند. لازم به ذکر است که راهنمای ثبت شرکت و اطلاعات کامل درخصوص مستنداتی که جهت ثبت نهایی شرکت مورد نیاز می‌باشند در پایگاه الکترونیکی ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد قشم موجود است.

نظر شما