در دیدار مدیر کل شیلات هرمزگان با مدیرعامل منطقه آزاد کیش مطرح شد:

هماهنگی جهت ایجاد پایگاه حفاظت منابع آبزیان جزیره کیش

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۳۴:۱۹
کد خبر: ۹۳۱۹۲۵
هماهنگی جهت ایجاد پایگاه حفاظت منابع آبزیان جزیره  کیش
در نشستی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، مدیر کل شیلات هرمزگان، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات ایران، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین و صیادان هماهنگی جهت ایجاد پایگاه حفاظت منابع آبزیان جزیره کیش شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دراین نشست مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اهمیت حفاظت از زیست دریایی در راستای صید و صیادی پایدار در جزیره کیش، صید و صیادی را یکی از مشاغل مهم و تاثیر گذار در این جزیره خواند.

محسن یکتاپور با بیان اینکه یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان در سال های اخیر توانسته اقدامات خوبی را در راستای وظایف سازمانی خود داشته باشد گفت بدون شک افتتاح این پایگاه نقش بسزایی در برخورد با صید غیر مجاز در این جزیره دارد.

وی  با بیان اینکه  جزیره کیش  به حدود 130 فروند شناور صیادی و حدود هزار نفر صیاد خدمات می دهد گفت:بدون شک راه اندازی این پایگاه نقش مهمی در مدیریت صیدگاه های  منطقه،افزایش کارآمدی یگان حفاظت منابع آبزیان، برخورد با صید و صیادی غیر مجاز ،کاهش استفاده از ادوات صید مخرب و همچنین حفاظت از ذخایر ارزشمند آبزیان دارد.

در ادامه فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات ایران، نیز با بیان اینکه حفاظت از ذخایر آبزیان و صید اصولی و پایدار یکی از اولویت های مهم شیلات است تصریح کرد:  خوشبختانه ارتباط خوبی بین استان،منطقه آزاد و شیلات ایران برقرار است و بدون شک حمایت های لازم در راستای انجام وظایف محوله به این پایگاه صورت خواهد پذیرفت.

سرهنگ شاولی پور گفت:تجهیزات اولیه و ملزومات لازم برای این پایگاه تهیه شده و تقویت و تجهیز این پایگاه پس از راه اندازی در دستور کار قرار دارد.

وی  با بیان اینکه ایجاد آرامش برای جامعه صیادی و ارتقای امنیت دریانوردی جامعه صیادی از دیگراهداف مهم راه اندازی این پایگاه است گفت: در آینده ایی نزدیک و پس از طی مراحل اداری شاهد افزایش نیروی مستقر در این پایگاه و تجهیز بیش از پیش این پایگاه خواهیم بود.

وی با اشاره به حمایت ها و همکاری های دریابانی با یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان، از مسئولین و مردم خواست تا با حمایت های بیشتر این پایگاه را در انجام ماموریت های خود یاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز