رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس خبر داد:

۱۵۰۰ تاکسی و اتوبوس شهری سفیر کنگره ملی شهدای هرمزگان

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۰۵:۰۱
کد خبر: ۹۳۲۲۷۰
۱۵۰۰ تاکسی و اتوبوس شهری سفیر کنگره ملی شهدای هرمزگان
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: تعداد 1500دستگاه تاکسی و اتوبوس شهری با نصب استیکر، پوستر و بنر به عنوان سفیران کنگره ملی 1500شهید استان هرمزگان در سطح شهر فعالیت خود را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سعید حسینی‌پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که درباره جایگاه شهیدان فرمودند:«هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است»، گفت: ارج نهادن به جایگاه شامخ شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها جزء وظایف همه ملت بوده که باید در همه حوزه‌ها به آن پرداخته شود.

وی در خصوص تبلیغات شهری پیرامون این کنگره، خاطرنشان کرد: نصب پوستر، استیکر و بنر بر روی خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی با هدف اعلام برگزاری کنگره ملی 1500شهید استان در بندرعباس انجام شده است.

حسینی‌پور افزود: تمامی 1500 خودروی ساماندهی شده، تاکسی‌های خطی و همچنین اتوبوس‌های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام به نصب تبلیغات این کنگره کرده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با اشاره به برگزاری کنگره ملی 1500 شهید استان از یک تا پنجم دی‌ماه سال جاری، اظهار کرد: برگزاری این کنگره یک رویداد فرهنگی برای هرمزگان است که باید با کار فرهنگی و اطلاع‌رسانی خوب تلاش کنیم تا تمامی اقشار جامعه و شهر از این رویداد بهره‌مند شوند.

وی  در پایان بیان کرد: تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها به دلیل تردد در تمام نقاط شهر می‌توانند در تبلیغ و شناساندن این مهم در بین مردم نقش بسزایی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز