در راستای طرح ارتقاء سلامت نوجوانی:

هفتمین کاروان بهداشتی به مدارس ۱۳منطقه هرمزگان اعزام شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۸:۰۵:۴۱
کد خبر: ۹۳۲۹۱۵
هفتمین کاروان بهداشتی به مدارس ۱۳منطقه هرمزگان اعزام شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از اعزام هفتمین کاروان بهداشتی به مدارس شبانه روزی 13منطقه هرمزگان در راستای طرح ارتقاء سلامت نوجوانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ موسی دادی زاده سرخائی با اعلام این خبر افزود: دوران نوجوانی و  بلوغ، از نظر جسمی و روانی از مهم ترین و حساس ترین دوره های زندگی به شمار می رود و بسیاری از مسائل و موضوعات مربوط به سلامت در این سنین پایه ریزی می شود.

وی اضافه کرد: دانش آموزان مدارس شبانه روزی علاوه بر مشکلاتی که سایر نوجوانان با آن مواجه هستند به دلیل دوری از خانه و خانواده نیاز به توجه بیشتری دارند، لذا در طرح ارتقاء سلامت نوجوانی دانش آموزان آموزش های لازم در خصوص  سبک زندگی سالم ، بلوغ ، خودمراقبتی و مهارت های زندگی را فرا می گیرند و مراقبت های مختلف را دریافت می نمایند.

دادی زاده  تصریح کرد: هفتمین کاروان توزیع ملزومات بهداشتی مدارس شبانه روزی دختر و پسر استان هرمزگان در راستای طرح ارتقاء سلامت نوجوانی به 13 منطقه استان هرمزگان اعزام شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: اقلام هفتمین کاروان بهداشتی به مقصد آموزش و پرورش نواحی 1 و 2 بندرعباس و شهرستان های بشاگرد ، میناب ، رودان ، جاسک ، سیریک ، حاجی آباد ، بندرلنگه ، بندر خمیر و مناطق ، رودخانه ، سندرک و فین اعزام شد .

این مسئول خاطر نشان کرد: سه هزار و 200 بسته بهداشتی و لوازم شخصی شامل حوله، مسواک ، خمیردندان، شامپو، صابون و ملزومات مورد نیاز دختران ویژه مدارس شبانه روزی استان توسط اداره سلامت و تندرستی این اداره کل تهیه و در مدارس مجری طرح توزیع شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز