نائب رئیس انجمن دارت استان هرمزگان خبر داد :

اعزام تیم بانوان به مسابقات قهرمانی کشور

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۰:۳۸:۰۳
کد خبر: ۹۳۳۰۱۰
اعزام تیم بانوان به مسابقات قهرمانی کشور
شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بانوان در رشته دارت به میزبانی استان کهکیلویه و بویراحمد در شهرستان یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ نائب رئیس انجمن دارت استان هرمزگان گفت : به موجب اطلاعیه ارسالی به هیئت انجمن های ورزشی و اعلام از سوی این هیئت از تاریخ 28 آبان  تیم بانوان  تمرینات آمادگی خود را شروع کردند.

سیمین حاتمی در ادامه افزود : تیم متشکل از بانوان در 13 آذر  ورود خود را به محل برگزاری بازی ها در یاسوج اعلام کردند و به رقابت با 25 تیم حاضر در مسابقات پرداختند.

وی با بیان اینکه این بازی ها به صورت انفرادی دوبل و تیمی چهار نفره انجام شد، بیان کرد : در گروه انفرادی با امتیاز 28 رتبه دهم کشور را کسب کردند.

نائب رئیس انجمن دارت استان ادامه داد : همچنین تیم هرمزگان در بازی گروهی با رسیدن به رده یک هشتم  و باخت در مقابل تیم سمنان، قهرمان سال گذشته و کسب امتیاز 12 از رده بازی ها کنار رفت.

قابل ذکر است؛در این دوره از مسابقات تیم بانوان هرمزگان به مربیگری سیمین حاتمی در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردند و همچنین در سال گذشته هرمزگان درجدول مقام  ٩کشورى را کسب و جزء ٨تیم برتر کشور معرفى شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز