خادم خبر داد:

کاشت ۱۰ هزار نهال حرا در ساحل بندرعباس

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۱:۲۰:۱۹
کد خبر: ۹۳۳۰۵۶
کاشت ۱۰ هزار نهال حرا در ساحل بندرعباس
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از اجرای فاز سوم جنگل‌کاری حرا در ساحل بوستان ولایت با کاشت 10 هزار نهال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مصطفی خادم در این باره اظهار کرد: جنگل‌های حرا یکی از جاذبه‌های گردشگری استان محسوب می‌شود و از سال‌های گذشته اقدام به کاشت نهال حرا در ساحل بوستان ولایت شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در فاز اول و دوم کاشت حرا نتایج خوبی بدست آمد، اجرای فاز سوم نیز با تهیه بیش از 10 هزار اصله نهال در دستور کار قرار گرفت.

خادم از مشارکت بخش‌های مردمی و غیر دولتی در کاشت این نهال‌ها خبر داد و اضافه کرد: این اقدام با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان هرمزگان صورت گرفته و امیدواریم در این فاز نیز مانند اقدامات قبلی نتایج خوبی حاصل شود تا بتوانیم این روند را ادامه داده و شاهد توسعه جنگل‌های مانگروی باشیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه کاشت این نهال‌ها به منظور اجرای برنامه«نهال‌کاری همگانی برای ایرانی سرسبز» صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: وجود جنگل‌های مانگرو محیط و زیستگاه مناسب جذب پرندگان و سایر زیستمندان در ساحل می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز