در جلسه تدوین و اصلاح دستورالعمل بیمه مزارع پرورش میگو و کارگاههای تکثیر مطرح شد:

اجباری شدن بیمه مزارع پرورش و کارگاههای تکثیر میگو هرمزگان

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۷:۴۳:۴۰
کد خبر: ۹۳۳۹۲۴
اجباری شدن بیمه مزارع پرورش و کارگاههای تکثیر میگو هرمزگان
رئیس گروه شیلات و ترویج آبزیان هرمزگان از برگزاری جلسه تدوین و اصلاح دستورالعمل بیمه مزارع پرورش میگو و کارگاههای تکثیر با حضور رئیس گروه پرورش آبزیان شیلات هرمزگان ، رئیس گروه توسعه میگو شیلات هرمزگان ، نماینده جهاد کشاورزی ، مسئول صندوق بیمه و جمعی از بهره برداران در اداره کل شیلات هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ محسن سالاری با بیان اینکه بیمه در سالهای گذشته به صورت اختیاری بوده است گفت : با توجه به احتمال بروز خسارت و مشکل برای بهره برداران شیلاتی، این اداره کل ساماندهی این مهم را در دستور کار خود قرار داد.

وی تشکیل هیئت تعیین خسارت بیمه ای برای بیمه مزارع پرورش میگو و کارگاههای تکثیر میگو هرمزگان ، پایش دوره ای واحد های آبزی پروری، افزایش زمان بیمه نامه از 120 روز به 150 روز در صورت موافقت شیلات ایران ، تسریع در پرداخت غرامت ها را از اهم مصوبات این جلسه خواند .

سالاری معرفی هچری ها به عنوان کارگزاران بیمه لارو از مبدا، تعیین نرخ شناور برای بیمه مزارع و غرامت آن ، ارائه پیشنهادات در خصوص نحوه بیمه مراکز تکثیر میگو ، در اختیار قرار دادن مجدد دستورالعمل بیمه ای جهت نظرخواهی بهره برداران و .... از دیگر تصمیمات مهم در این جلسه خواند.

رئیس گروه شیلات و ترویج آبزیان شیلات هرمزگان با بیان اینکه در سراسر دنیا بیماری و حوادث غیر مترقبه به عنوان یک واقعیت انکار ناپذیر پذیرفته شده است تصریح کرد: مجموعه سازمان شیلات ایران نیز احتیاط کامل در کنار پرورش میگو و توسعه همه جانبه آن و همچنین تلاش برای مدیریت بیماری ها در صورت بروز را در دستور کار قرار داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز