سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان اعلام کرد:

دبستان ۱۸ کلاسه « زمزم » در بندرعباس افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۸:۲۶:۲۶
کد خبر: ۹۳۳۹۵۱
دبستان ۱۸ کلاسه « زمزم » در بندرعباس افتتاح شد
سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان در این آیین گفت: دبستان دخترانه زمزم در قطعه زمینی به وسعت 10 هزارو 727 متر مربع احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سید فخر الدین هاشمی گفت: این مکان آموزشی ظرف کمتر از 7 ماه از پنج اردیبهشت تا 17 آذر و با صرف هزینه ای معادل 12 میلیارد تومان احداث شده است.

وی ادامه داد: این فضای آموزشی شامل 18 کلاس درس 45 نفره در سه طبقه، آزمایشگاه کف ضد اسید با بالکن، با زیر بنایی به وسعت ۲۷۲۷ متر مربع و خانه سرایداری، نماز خانه،بوفه و سرویس بهداشتی حدود ۳۰۰ متر مربع بنا شده است.

هاشمی با بیان اینکه ساختمان این دبستان فراتر از استاندارد های نوسازی مدارس است. عنوان کرد: تمام مجموعه از بلوک ضد حریق، ضد زلزله و عایق صدا با آلارم آتش نشانی، نورگیری طبیعی عالی با دانش معماری مهندسان درجه یک با دقت بسیار بالایی ساخته شده است.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان افزود: در ساخت این فضا از کناف عالی، درسقف؛ از موزائیک و سنگ درجه یک ایرانی، از در و پنجره های ایده آل یو پی وی سی، کلید و پریز برتر و نمای میکس سنگ با سه نوع مصالح متناسب و فوق العاده زیبا استفاده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز