با مشارکت خیّر تهرانی انجام شد:

تحویل ۵ واحد مسکن مددجویی در مناطق محروم توکهور / کمک ۱۲۵ میلیون تومانی خیّر برای ساخت مسکن نیازمندان در مناطق محروم

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۳:۴۹
کد خبر: ۹۳۳۹۶۵
تحویل ۵ واحد مسکن مددجویی در مناطق محروم توکهور / کمک ۱۲۵ میلیون تومانی خیّر برای ساخت مسکن نیازمندان در مناطق محروم
رئیس کمیته امداد توکهور گفت: با مشارکت خیّر تهرانی، پنج واحد مسکونی روستایی احداث و به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) در مناطق محروم بخش توکهور شهرستان میناب تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ عبدالحسین حیدری اظهار داشت: با مشارکت خیّر تهرانی، پنج واحد مسکونی روستایی احداث و به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) در مناطق محروم بخش توکهور شهرستان میناب تحویل داده شد.

وی با بیان این مطلب که برای ساخت هر واحد 50 میلیون تومان در نظر گرفته‌شده، گفت: برای ساخت این واحدهای مسکونی مجموعاً مبلغ 250 میلیون تومان هزینه شده است که 125 میلیون تومان آن از محل مشارکت خیّر، 100 میلیون تومان توسط کمیته امداد و 25 میلیون تومان نیز به‌صورت وام قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت تأمین شده است.

رئیس کمیته امداد توکهور ضمن بیان سیاست‌های کمیته امداد در خصوص تأمین مسکن مددجویان در سال جاری، مسکن را ضروری‌ترین و گران‌ترین خدمت مورد نیاز خانواده‌های تحت پوشش این نهاد دانست و اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال احداث 51 واحد مسکونی را برای مددجویان توکهور در دستور کارداریم که تاکنون 18 واحد آن تکمیل و به خانواده‌ها تحویل گردیده و مابقی نیز در حال احداث می‌باشد و امیدواریم با حمایت و مشارکت خیران نیک اندیش این واحدهای مسکونی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسند.

حیدری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون سه هزار و 400 خانوار از خدمات حمایتی این نهاد در بخش توکهور بهره‌مند هستند که حدود 700 خانوار فاقد مسکن مناسب یا اجاره‌نشین می‌باشند و این نهاد در تلاش است با همراهی و مشارکت خیران و هم‌افزایی سایر منابع مالی کمیته امداد نیازهای اساسی مددجویان ازجمله مسکن، را مرتفع نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز