معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

هرمزگان مستعد اجرای طرح های سرمایه گذاری و اشتغالزایی است

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۷:۴۸:۲۵
کد خبر: ۹۳۴۴۱۶
هرمزگان مستعد اجرای طرح های سرمایه گذاری و اشتغالزایی است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: استان هرمزگان به واسطه پتانسیل هایی که در حوزه مختلف به ویژه بخش کشاورزی دارد مستعد اجرای طرح های اشتغالزایی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج در جلسه کمیته کاری کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان هرمزگان با تاکید بر رفع موانع در حوزه اشتغال، عنوان کرد: روند جذب اعتبارات اشتغالزایی در حوزه اشتغال روستایی و تبصره ۱۶ با رفع موانع پیش روی فعالان این بخش ها از سوی دستگاه‌های اجرایی و بانک ها سرعت گیرد.

وی افزود: مناطق مختلف هرمزگان در شرق، غرب و شمال استان فرصت های بسیاری برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی دارند و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک ها با فعال کردن شعب شهرستانی این ظرفیت ها را شکوفا کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: طرح های اشتغالزایی متعددی در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی ، شیلاتی و تولیدی در مناطق مختلف استان در حال اجراست که زمینه ساز افزایش تولید و اشتغال خواهد شد و تاکنون بسیاری از این طرح ها با همکاری مجموعه دستگاه‌های اجرایی، بانک ها و سرمایه‌گذاران تکمیل و وارد چرخه تولید استان شده اند.

حیدری گفت: توسعه گلخانه های کشاورزی پتانسیل مهمی است که سرمایه گذاری در این بخش می تواند زمینه ساز تولید محصول سالم، کاهش هزینه های تولید انواع محصولات صیفی، بازار پسندی و ایجاد اشتغال پایدار شود و تاکنون هرمزگان در این زمینه  در سطح ملی با اجرای طرح های متعدد پیشتاز بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز