معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان :

هفت هزار و ۵۶۰ دانش آموز در مدارس نمونه دولتی هرمزگان مشغول به تحصیل هستند

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۷:۴۱:۱۹
کد خبر: ۹۳۴۹۲۶
هفت هزار و ۵۶۰ دانش آموز در مدارس نمونه دولتی هرمزگان مشغول به تحصیل هستند
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: تعداد هفت هزار 560 دانش آموز در54 مدرسه نمونه دولتی هرمزگان مشغول به تحصیل هستند که برنامه ریزی در راستای ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی آنها با جدیت دنبال می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ محمد قویدل ضمن اشاره به اهمیت ارتقاء کیفیت آموزشی دربرنامه ها و فعالیت های حوزه معاونت متوسطه، اظهار داشت: کیفیت در برنامه‌های آموزشی ، سیاست محوری این معاونت است و بدون آن اقدامات در حوزه آموزش و پرورش بی‌نتیجه یا کم‌اثر خواهد بود.

وی اضافه کرد: تعداد هفت هزار 560 دانش آموز در54 مدرسه نمونه دولتی هرمزگان مشغول به تحصیل هستند که تأکید بر برنامه محوری و ارتقاء شاخص های آموزشی و پرورشی در این مدارس بیش از سایر آموزشگاهها می باشد.

قویدل تصریح کرد: در مقطع متوسطه اول تعداد دوهزار و 717 دانش آموز در 24 مدرسه مشغول به تحصیل می باشند ونیز تعداد 4هزار و 843 دانش آموز متوسطه دوم در30مدرسه نمونه دولتی هرمزگان مشغول آموزش هستند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: با توجه به اهمیت انتخاب رشته درست دانش آموزان مستعد و در راستای اجرای صحیح هدایت تحصیلی در مدارس، برگزاری کارگاههای آموزشی برای اولیاء ، دعوت از صاحبان مشاغل و بازدید دانش آموزان از صنایع و هنرستان ها می تواند راهکارهای اجرایی مطلوبی درفرآیند مناسب هدایت تحصیلی مدارس باشد.

قویدل به بررسی، پایش و تشریح برنامه ها و فعالیت های حوزه معاونت متوسطه پرداخت و گفت: با تشکیل کلاس های تقویتی و فوق برنامه خصوصا برای دروس دارای امتحان نهایی و همچنین استفاده از ظرفیت مشارکت های مردمی، می توان به عنوان راهبرد مناسب در ارتقاء کیفیت آموزشی نام برد.

نظر شما