معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

کالاهای اساسی به مقدار کافی در هرمزگان ذخیره سازی شده است

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۷:۴۶:۵۹
کد خبر: ۹۳۴۹۲۹
کالاهای اساسی به مقدار کافی در هرمزگان ذخیره سازی شده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: کالاهای اساسی به مقدار مورد نیاز در هرمزگان ذخیره سازی شده و این کالاها به وفور در دسترس است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری در نهمین جلسه ویژه ویدئو کنفرانسی ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با فرمانداران با اشاره به اهمیت تنظیم بازار، عنوان کرد: تمامی اقدامات در حوزه بازار با محوریت تصمیمات ستاد تنظیم بازار استان دنبال گردد.

وی تصریح کرد: کالا های اساسی به مقدار مورد نیاز در استان هرمزگان ذخیره سازی شده است و این کالا ها به وفور در دسترس مردم است.

حیدری گفت: دستگاه‌های اجرایی ذیربط به ویژه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، شهرداران و راهنمایی و رانندگی با همکاری آموزش و پرورش در خصوص ساماندهی سرویس های مدارس به رسالت خود عمل کنند تا خللی در مسیر جابجایی دانش آموزان ایجاد نگردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان بشاگرد دستگاه‌های اجرایی ذیربط به ویژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تدبیری ویژه برای ساماندهی سرویس مدارس این شهرستان با همکاری آموزش و پرورش اتخاد کنند تا در زمینه جابجایی ایمن دانش آموزان دغدغه ای نباشد.

نظر شما