معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان:

کاهش تصادفات و تامین امنیت در جاده‌های استان از مهمترین اهداف اجرای طرح زمستانی است

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۷:۴۹:۲۸
کد خبر: ۹۳۴۹۳۰
کاهش تصادفات و تامین امنیت در جاده‌های استان از مهمترین اهداف اجرای طرح زمستانی است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان بر آمادگی دستگاه های عضو شورای ترافیک در اجرای طرح زمستانی با توجه به افزایش سفرها در این فصل از سال به استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ رضا مدرس در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان هرمزگان، آمادگی شهرداری‌ها و دستگاه‌های امدادی و راهداری برای فصل بارش و اجرای طرح زمستانی در استان را خواستار شد و گفت: با آغاز فصل بارش‌ها، روانسازی ترافیک و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار در معابر درون و برون شهری بسیار پراهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: در طرح راهداری زمستانی، پلیس راهور، راهداری، اورژانس، آتش ‌نشانی، هلال ‌احمر و دیگر نیروها مشارکت دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اظهار کرد: کاهش تصادفات جاده‌ای و تامین امنیت کامل در جاده‌های استان از جمله مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

وی با اشاره به وضعیت بارندگی در زمستان تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی بارش‌هایی با شدت زیاد در پیش داریم، از این رو برای مقابله با آبگرفتگی معابر باید تمهیدات لازم توسط شهرداری‌ها اتخاذ شود، ضمن اینکه سایر دستگاه‌ها همچون پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر و اداره کل راهداری نیز باید آمادگی لازم را داشته باشند.

مدرس در ادامه بر مسئولیت شهرداری در حوزه حمل و نقل عمومی نیز تاکید کرد و اظهار کرد: با توجه به اصلاح قیمت بنزین ارتقاء ناوگان حمل و نقل عمومی از برنامه‌های مهم دولت در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، در سفر‌های درون شهری است و برای گسترش دامنه این خدمات در شهر‌ها باید در مسیر‌ها و برنامه حرکتی اتوبوس‌ها بازنگری انجام گیرد.

وی گفت: با تشکیل ستاد‌های استانی پایش پیمایش حمل ونقل و شرایط اجرای این طرح و موارد تاثیرگذار در قیمت سایر اقلام و خدمات به صورت دقیق مورد کنترل و نظارت قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز