در پاییز و زمستان بهاری جزیره:

کاشت بیش از ۳۵۰ هزار بوته گل فصلی در قشم آغاز شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۸:۱۴:۰۰
کد خبر: ۹۳۴۹۴۱
کاشت بیش از ۳۵۰ هزار بوته گل فصلی در قشم آغاز شد
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز مراحل کاشت بیش از 350 هزار بوته گل فصلی در جزیره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ فرج طهماسبی با اشاره به شرایط مطلوب آب و هوایی نیمه دوم سال و نزدیک شدن تعطیلات دهه فجر گفت: کاشت بیش از 350 هزار بوته انواع گل های فصلی شامل؛ اطلسی، جعفری، شمعدانی، گازانیا، آهار، کلم زینتی، اطلسی ایرانی و ... در دست اجرا است و تا پایان سال نیز گل های متنوع دیگری فضای سبز قشم را رنگین می کند.

وی اضافه کرد: امسال با طراحی های جدید و کاشت گل های خوش رنگ و با طراوت، نشاط و شادابی را به شهروندان هدیه داده و با چهره متفاوتی از قشم به میزبانی گردشگران می رویم.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر تلاش نیروهای این مدیریت جهت زیباسازی شهر با گیاهان متنوع، افزود: کاشت  بیش از سه هزار اصله از درختان معطر و گلدار دایمی مانند؛ گل کاغذی، جاتروفا، پلومریا، سرانتیس، خرزهره، یاس درختی، تاکاما و ... نیز شروع شده است.

به گفته طهماسبی، امسال، توسعه فضای سبز با کاشت گونه های جدید و گل آرایی هایی متفاوت نسبت به سال های گذشته، در دستور کار مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفته است.

وی بر اهمیت توسعه فضای سبز تاکید کرد و عنوان داشت: باتوجه به هزینه بالای کاشت، توسعه و نگهداری فضای سبز در جزیره، از شهروندان و گردشگران می خواهیم در حفظ و نگهداشت این فضا با ما همکاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز