سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس خبر داد:

پیوستن بندرعباس به پویش" حلقه وصل باشیم

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۷:۴۷:۳۵
کد خبر: ۹۳۵۹۵۸
پیوستن  بندرعباس به پویش حلقه وصل باشیم
سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در خصوص اجرای طرح پویش" حلقه وصل باشیم اظهارکرد : این طرح به صورت سراسری در تمامی استان های کشور از جمله استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس درحال اجرا می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ افسانه پور محمود ادامه داد :  در حال حاضر تعداد 160  مورد از مددجویان و معلولان تحت پوشش این اداره در صف دریافت کمک هزینه جهزیه و ازدواج  قرار دارند که نیازمند حمایت و مساعدت از سوی دولت ، مردم و خیرین می باشند.

وی گفت : اعتبارات و منابع دولتی بسیار محدود و پاسخگوی رفع نیاز و تامین جهزیه این قشر از جامعه هدف نمیباشد  .لذا برای پوشش حدالاکثری این طرح باید از  سایر  ظرفیتها و منابع موجود در سطح شهرستان استفاده نماییم .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد : در راستای اجرای هرچه بهتر و  مطلوبتر این طرح نیازمند همراهی و مساعدت و مشارکت مردم  نوع دوست و افراد خیر در این امر خیرخواهانه و خداپسندانه هستیم .

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس اذعان داشت : هدف از  این پویش  جذب مشارکتهای مردمی  جهت تامین جهزیه  افراد  عقد کرده تحت پوشش می باشد .

رییس بهزیستی بندرعباس تصریح کرد : باید بستر ، زیرساخت ها و ابزارهای لازم  را در سطح شهرستان  برای تحقق اهداف عالیه این طرح فراهم سازیم و از همه فرصتها و امکانات موجود و منابع بهره بگیریم .

وی ابراز امیدواری کرد مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان بندرعباس و بالاخص خیرین حمایتگر و نیز مدیران دستگاههای اجرایی مستقر در شهرستانبتوانند در این مسیر و امر حسنه که به نوعی باقیات و صالحات منظور  می گردد  مانند همیشه یاری رسان محرومین و نیازمندان باشند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز