معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان خبر داد:

پرداخت بیش از ۴ میلیارد صدقه

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۱۰:۰۰
کد خبر: ۹۳۵۹۷۳
پرداخت بیش از ۴ میلیارد  صدقه
معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان گفت: نیکوکاران هرمزگانی از ابتدای سال جاری تا به امروز مبلغ چهار میلیارد و 800 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سیاوش عامری، بابیان این مطلب که نیکوکاران هرمزگانی از ابتدای سال جاری تا به امروز مبلغ چهار میلیارد و 800 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند، اظهار داشت: در مدت مشابه سال گذشته میزان صدقات پرداختی مبلغ دو میلیارد و 894 میلیون تومان بوده که این موضوع نشان‌دهنده رشد 65 درصدی صدقات مردم در این امر خداپسندانه در سال ۹۸ و افزایش اعتماد عمومی به این نهاد بوده است.

وی در خصوص نحوه ی هزینه کرد صدقه های پرداخت شده توسط مردم نیک اندیش استان گفت: صدقات جمع‌آوری‌شده در هر منطقه برای نیازمندان همان منطقه و طبق دستورالعمل‌های موجود در سرفصل‌های مختلف ازجمله کمک‌های موردی خاص، کمک‌هزینه‌های بهداشتی و درمانی، کمک‌هزینه‌های تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند، تأمین مسکن، کمک به امر ازدواج نیازمندان و معیشت مددجویان هزینه می‌شود.

معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان ضمن قدردانی از مردم نیک‌اندیش استان افزود: به‌منظور مدیریت مطلوب‌تر فقر در هرمزگان و اثربخشی بهتر خدمات این نهاد در راستای رفع نیازهای ضروری خانواده‌ها، نیازمند همکاری و مشارکت فعال‌تر آحاد مردم و خیرین هستیم.

عامری گفت: مردم نیک‌اندیش استان برای افزایش ضریب امنیت و تسریع در خدمت‌رسانی به نیازمندان می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی پرداخت #۰۷۶۸۸۷۷ و یا ارسال عدد ۱۰۰ به سامانه الکترونیکی 3000333376 و نصب نرم‌افزار ناب از طریق تلفن همراه خود در هر زمان و مکان کمک‌های موردنظرشان را به دست نیازمندان مناطق انتخابی خود در استان هرمزگان برسانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز