رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان :

حذف دلالان در چرخه توزیع برنج

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۲:۲۹
کد خبر: ۹۳۵۹۷۸
حذف دلالان در چرخه توزیع برنج
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت : با توزیع برنجی که در استان در حال انجام است خوشبختانه دست دلالان و واسطه گران کوتاه شده و افراد ذی نفعی که قیمت ها را افزایش می دادند را از چرخه توزیع حذف کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ خلیل قاسمی در کارگروه تنظیم بازار استان بیان کرد : برنامه ای برای آژانس های استان ، پس از اصلاح قیمت حامل های انرژی در نظر گرفته شده و پس از تصمیم ستاد مرکزی تنظیم بازار کشور به آزانس ها ابلاغ خواهد شد.

وی افزود : خوشبختانه خرید خوبی در استان در حوزه برنج و آرد انجام شده و ذخایر قابل قبولی در استان از این دو کالا موجود می باشد و تقریبا حدود 70 درصد از نانوایی های سطح استان خرید آرد را انجام داده اند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان خاطر نشان کرد : شهرستانهایی که در کشاورزی خارج فصل جمعیت آنها افزایش یافته و به تبع آن نیاز مردم به آرد افزایش می یابد برنامه ایی برای افزایش توزیع آرد برای آنها در نظر گرفته شده است.

قاسمی اظهار داشت : گزارشاتی به ما رسیده که شرکت های حمل و نقلی در حال افزایش قیمت های خود می باشند و در صورت احراز تخلف با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

وی در خصوص میوه شب عید گفت : تامین سیب و پرتقال از استان های دیگر در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم برای ذخیره این میزان میوه از ظرفیت سردخانه های استان استفاده نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز