مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم اعلام کرد:

تشکیل کمپین اهدای خون در قشم

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۹:۰۷
کد خبر: ۹۳۵۹۸۴
تشکیل کمپین اهدای خون در قشم
کمپین اهدای خون در شهرستان قشم با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم با اعلام کمبود خون به دلیل فرا رسیدن فصل سرما و افزایش برودت هوا و کاهش شدید سطح ذخایر خون و فرآورده های آن گفت: بسیاری از هموطنانمان هم اکنون نیازمند خون هستند و متأسفانه در این فصل کمبود خون بیشتر می شود و این موضوع باعث مشکلاتی خواهد شد.

دکتر حمیدرضا بهزادی افزود: تقاضا داریم مردم شریف و نیکوکار شهرستان قشم و همچنین استان هرمزگان در اولین زمان ممکن به پایگاه های انتقال خون مراجعه نموده و با صرف اندکی وقت، این هدیه گرانبها را به بیماران نیازمند به خون اهدا کنند.

دکتر احسان دبیری رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهرستان قشم هم در این جلسه گفت: بیماران نیازمند به خون و عزیزان آنها بی صبرانه چشم انتظار این حرکت انسان دوستانه هستند تا به سلامتی و زندگی دوباره خویش باز گردند.

دکتر دبیری تصریح کرد: قبل از اهدای خون، توسط پزشک شرایط جسمی و سلامت فرد داوطلب بررسی می شود و جای نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: شهروندان عزیز مطلع باشند که فقط از افراد بین 18 تا 60 سال و دارای وزن بالای 50 کیلوگرم خون گرفته می شود.

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهرستان قشم با اعلام اینکه برای تشویق همکاران خود در این کار پیش قدم شده است، از کلیه خانواده بهداشت و درمان استان هرمزگان خواست به عنوان پیشتاز در اهدای خون به این کمپین بپیوندند تا در این کار خیرخواهانه و معنوی سهیم باشند.

کمپین اهدای خون در شهرستان قشم با حضور دکتر حمیدرضا بهزادی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، دکتر احسان دبیری رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) این شهرستان، دکتر حاتمی از انتقال خون قشم و اعضای انجمن اهدای خون این شهرستان، تشکیل شد.

نظر شما