رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان اعلام کرد:

رشد ۴۱ درصدی در حوزه تولید فلزات استان

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۱:۱۷:۵۱
کد خبر: ۹۳۶۶۳۳
رشد ۴۱ درصدی در حوزه تولید فلزات استان
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت : با پایش تولید استان در حوزه فلزی ، خوشبختانه در نرم کشوری 6درصد رشد را داریم و بحاظ وزنی صنایع استان بیش از 41 درصد صادرات را داشته اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ خلیل قاسمی در دویست و بیست و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بیان کرد : براساس هدفگذاری که استاندار هرمزگان مشخص کرده اند پرونده مشکلات و احد های تولیدی تک تک بررسی می شود تا سریعتر به نتیجه برسیم.

وی افزود : عدم نیاز به مفاصا حساب در هنگام تمدید ضمانت نامه و اعتبار اسنادی ابلاغیه جدیدی است که به روسای کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید در سراسر کشور ابلاغ گردیده است .

قاسمی تصریح کرد : سعی میکنیم مصوبات را با بانکها و دستگاههای اجرایی همتراز هماهنگ کنیم تا مشکلات واحد های تولیدی مرتفع گردد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت : در استان ذخایر آهن هماتیت موجود است که می تواند خوراک واحد های فولادی مارا تامین کند .

وی افزود : واحد های پژوهش محور پیرو نمایشگاه ساخت داخل در این جلسه از واحدهای برتر و دانشگاههای برتر استان و واحدهایی که R & D خوب داشتند مورد تقدیر قرار گرفتند.

قاسمی تصریح کرد : امیدواریم در استمرار برگزاری نمایشگاه ساخت و تولید داخل یک نمایشگاه ثابت مجازی با محتوای مناسب را دنبال کنیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز