معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان اعلام کرد :

اعزام ۲۱۰۰ مددجوی هرمزگانی به اردوهای آموزشی و زیارتی

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۷:۳۷:۴۸
کد خبر: ۹۳۷۰۲۴
اعزام ۲۱۰۰ مددجوی هرمزگانی به اردوهای آموزشی و زیارتی
معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: از ابتدای سال 98 تاکنون، تعداد دو هزار و 100 نفر از مددجویان کمیته امداد هرمزگان به اردوی آموزشی، زیارتی مشهد مقدس و قم اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ عیسی زارعی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان با بیان این مطلب که اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اماکن زیارتی موجب نشاط معنوی آن‌ها و آشنایی جامعه هدف با سیره و روش زندگی ائمه معصومین (علیهم‌السلام) می‌شود، اظهار داشت: یکی از کارهای مهم کمیته امداد در حوزه فرهنگی اعزام مددجویان به اماکن مذهبی به‌خصوص زیارت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) است که این امر موجب تقویت بنیان‌های فکری و عقیدتی و همچنین سبب استحکام بنیان‌های زندگی فردی و جایگاه اجتماعی خانواده‌ها در جامعه خواهد شد.

زارعی گفت: از ابتدای سال 98 تاکنون، تعداد دو هزار و 100 نفر از مددجویان کمیته امداد هرمزگان بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان به اردوی آموزشی، زیارتی قم و مشهد مقدس مشرف شدند که یک هزار و 900 نفر از آنان به زیارت امام رضا (ع) و مابقی نیز به زیارت حضرت معصومه (س) اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد هرمزگان با اشاره به طرح شوق زیارت افزود: در این طرح که باهدف شناسایی، معرفی، ساماندهی و اعزام افراد واجد شرایط به اماکن زیارتی اجرا می‌شود، کمیته امداد شرایط و بسترهای موردنیاز جهت اعزام مدد جویان و نیازمندانی که در حسرت زیارت مانده‌اند را با مشارکت و همراهی خیرین فراهم می‌نماید.

وی افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://shogheziarat.emdad.ir و یا دفاتر کمیته امداد و مشارکت در طرح «شوق زیارت» زمینه اعزام نیازمندانی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند را فراهم سازند و در این کار خداپسندانه سهیم باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز