معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات در هرمزگان فراهم است

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۰۸:۱۰:۱۹
کد خبر: ۹۳۷۵۱۷
زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات در هرمزگان فراهم است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: زیرساخت از الزامات یک انتخابات خوب و باشکوه است که تاکنون موارد مورد نیاز شهرستان های استان در خصوص بحث انتخابات فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر سعید ناجی در جلسه ستاد انتخابات استان هرمزگان، افزود: مخابرات استان در زمینه فراهم سازی زیر ساخت های مورد نیاز انتخابات اقدامات خوبی انجام داده که تا زمان برگزاری انتخابات، استان از شرایط مطلوبی در این زمینه برخوردار باشد. 

 
وی اضافه کرد: تلاش مجریان انتخابات حول سه محور اجرای مُر قانون، امانت‌داری آرای مردم و ایجاد زمینهٔ یک مشارکت پرشور و قوی است، چرا که برگزاری انتخابات یکی از رکان مهم نظام مردم‌ سالار است.
 
 ناجی با اشاره به نزدیک شدن به زمان اعلام صلاحیت های داوطلبان، افزود: یک روز پس از ابلاغ تائید یا رد صلاحیت، فرماندارن موظف هستند تا داوطلبان رد صلاحیت شده را در جریان امر قرار دهند و این افراد به مدت چهار روز فرصت دارند شکایت خود را به هیئت نظارت برای بررسی ابلاغ کنند.
 
وی اضافه کرد: هیأت های اجرایی دقت لازم در زمینه حفاظت و حراست آبرو و حیثیت تمامی افرادی که داوطلب نمایندگی این دوره از مجلس شدند را داشته باشند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: روند بررسی صلاحیت ها به گونه ای باید باشد که مُر قانون رعایت شود و به هیچ وجه حق تفسیر قانون و یا جلوتر از آن حرکت کردن را نداریم.
 
ناجی خاطرنشان کرد: باید دقیقا بر اساس نظریاتی که مراجع چهارگانه، مستدل و مستند ارائه کرده اند، عمل کنیم.
 
وی تصریح کرد: باید در بحث تایید صلاحیت ها از قانون پیروی کرد و از رفتار های سلیقه ای در این حوزه پرهیز شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز