معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

تکمیل زنجیره تولید فولاد ضروری است/ضرورت تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت

۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۸:۲۰:۵۳
کد خبر: ۹۳۸۵۳۰
تکمیل زنجیره تولید فولاد ضروری است/ضرورت تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تکمیل زنجیره تولید کشور به ویژه صنعت فولاد ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری  در آئین اختتامیه اولین کنفرانس ملی ریخته‌گری مداوم فولاد با تاکید بر تولید محصولات فولادی با تکیه بر دانش روز، عنوان کرد: تولید بر مبنای پشتوانه علمی و دانش روز زمینه ساز تولید محصول با کیفیت و تحول صنعت فولاد خواهد شد.

 
وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: افزایش رابطه دانشگاه و صنعت برای تقویت هر دو مجموعه ضروری است و این دو مجموعه در کنار یکدیگر برای اعتلای صنعت کشور تلاش کنند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر تکمیل زنجیره تولید صنعت فولاد، تصریح کرد: تکمیل زنجیره تولید صنعت فولاد کشور با ایجاد نهضت خودکفایی در زمینه تکنولوژی، تولید مواد اولیه و محصول نهایی ضروری است.
 
حیدری اظهار داشت: هماهنگی دو مجموعه صنعت فولاد و دانشگاه ها اهداف استان در  زمینه توسعه پایدار و ایجاد اشتغال را محقق خواهد نمود.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر ارتقاء جایگاه فولاد استان، خاطرنشان کرد: هرمزگان به عنوان یکی از قطب های اصلی تولید فولاد کشور است که با برنامه ریزی باید تلاش کرد چشم انداز ترسیم شده برای ارتقاء جایگاه استان در زمینه تولید فولاد در افق ۱۴۰۴ با افزایش تولید محقق گردد.
 
وی گفت: شرکت های دانش بنیان ظرفیت بسیار مهمی هستند که می توانند برای ارتقاء جایگاه فولاد و تولید محصولات با کیفیت به کمک این صنعت بیایند.
 
حیدری افزود: در طی بیش از دو سال اخیر استاندار محترم استان با تمام توان برای تقویت صنعت هرمزگان تلاش کرده اند که بازگشت واحدهای مهم صنعتی استان به چرخه تولید از جمله کارخانه آلومینیوم المهدی نمونه ای از این تلاش هاست و صنعت استان همواره در طی دو سال اخیر پویا بوده است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: با تلاش ها و سرمایه گذاری های صورت گرفته در زمینه صنعت استان واحدهای جدید صنعتی نظیر گندله سازی مادکوش به زودی وارد چرخه تولید استان خواهند شد.
 
در پایان اولین کنفرانس ملی ریخته‌گری مداوم فولاد از برترین های این کنفرانس با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تجلیل بعمل آمد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز