نائب رئیس هیئت بازی های بومی و محلی استان هرمزگان خبر داد:

حضور هرمزگان در نمایشگاه حرکت و برکت

۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۶:۳۵
کد خبر: ۹۳۹۱۲۷
حضور هرمزگان در نمایشگاه حرکت و برکت
نمایشگاه صنایع دستی، پخت غذای محلی و بازی های بومی و محلی در کاشان و حضور 31 تیم از استان های دیگر با نائب قهرمانی بانوان هرمزگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ نائب رئیس هیئت بازی های بومی و محلی استان هرمزگان گفت : در پنجمین جشنواره ملی، فرهنگی، ورزشی و آیینی حرکت و برکت تیم هرمزگان با حضور الهام کریمی بندری، فریبا آبسواران، زهرا فولادی زاده، مهلا فولادی زاده یاسمین پروزی، صدیقه عزت زاده، هاجر آذر خزین، سکینه آمونیا در این جشنواره حضور داشت و نائب قهرمانی را بدست آورد.

الهام کریمی بندری ادامه داد : در طول این جشنواره به سرپرستی کریمی بندری، سه بازیکن در رشته های لی لی مرحله ای، دال پلان و هفت سنگ مهارتی و چهار نفر از اعضا در غرفه صنایع دستی و پخت نان حضور داشتند.

وی درپایان با تشکر از رئیس هیئت و معاون اداره کل ورزش و جوانان افزود : با حمایت مسئولین برای اعزام و همت همراهان سه برنز انفرادی و مقام دوم تیمی هرمزگان مقام آور شد.

قابل ذکر است؛ مقام سوم دال پلان یاسمن پروزی از روستای سردنگ کمیز

مقام سوم هفت سنگ مهارتی مهلا فولادی زاده خراجی

مقام سوم لی لی مرحله ای زهرا فولادی زاده خراجی بدست آوردند و همچنین در این جشنواره در بخش صنایع دستی و محلات هرمزگان با لباس محلی حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز